Wordfeud
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cannedcorn
Elev |
Hela min klass överdriver hela wordfeud grejen. Jag och mina två kompisar är dom enda som inte spelar wordfeud tror jag.
En kille i min klass frågade förra veckan vad jag hette på wordfeud och jag sa lite ironiskt "vad är wordfeud?". Ni skulle ha sett paniken i hans ögon! "Snälla Maja! Var inte så jävla efterbliven! Vet du inte vad wordfeuud äääääär?" Lektionerna borde heta wordfeud. Alla skriker kors och tvärs över klassrummet. Det är helt siiick ._.
3 okt, 2011 07:43 |
|
NinaE
Elev |
Jag heter NinaaaE på wordfeud
5 okt, 2011 18:03 |
|
Unique
Elev |
Det känns som att typ alla spelar det. Jag ser nästan alltid minst en person på bussen som spelar det. O.o
│♥Unique♥│ ♥EXO♥
5 okt, 2011 18:17 |
|
Enchanted
Elev |
Min mamma brukar sno min mobil och spela wordfued o.o
5 okt, 2011 18:26 |
|
Borttagen
|
Folk brukade retas för att jag gillar att spela alfapet. RIGHT BACK AT YOU NERDS! ;D
5 okt, 2011 18:48 |
|
C4
Elev |
Wordfeud är bland något av det bästa som finns. Det är srs bsns.
Ideas come with an explosive immediacy. Om det skulle vara så att du har tid över, kolla gärna in min nyss påbörjade fanfic. Att dela på bördan - http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8640&page=1#forum.php?topic=8640 5 okt, 2011 19:28 |
|
Danzi
Elev |
7 okt, 2011 23:01 |
|
Borttagen
|
heter hallovilma, hhehe
7 okt, 2011 23:12 |
|
Enchanted
Elev |
Jag heter Enchantet(ja, det är felstavat för att enchanted var upptaget
7 okt, 2011 23:14 |
|
Ginnyy
Elev |
min lillebror är skön, han satt och spelade och blir helt plötsligt skitsur över att han inte kunde skriva ordet dölik.
7 okt, 2011 23:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen