Konfirmation?
Forum > Off Topic > Konfirmation?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evut
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av evut: Skrivet av Borttagen: Skrivet av evut: OMG! Vi går på samma konfa! :o Eller...... det kanske finns en annan Taizé-konfa i nån annan stad haha... Jag konfirmerar mig iaf i Sofiakyrkan. Nej, haha, vi går inte i samma konfa! Vi tre (melindaa,Incendio och jag) konfirmeras i umeå, mariakyrkan Hahaha, okej. xd När ska ni till Taizé? Jag ska 19 Augusti, skulle va fett coolt om ni också skulle dit då :3 VI MISSAR VARANN MED NÅGON DAG Men ååååååh, nej, skulle va ascoolt att träffa någon från mugglis i Frankrike ju!
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
29 sep, 2011 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen