Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Älgskämt-tråden!

Forum > Off Topic > Älgskämt-tråden!

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Den här tråden är ju hillarious!

13 sep, 2011 21:18

GinnyOlivia
Elev

Avatar


Skrivet av Enchanted:
Skrivet av GinnyOlivia:
Skrivet av Enchanted:
Skrivet av GinnyOlivia:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyOlivia:
Skrivet av Borttagen:
Alltså, kärlek på denna tråd! ♥ ♥ ♥
Älgskämt är min drog, alltså.
Snart kommer jag med en låååång lista. (a)
Go Linn!

Agnes - du och jag imorgon - komma på älgskämt!

OHYES, let's skriva en lång lista


Ni MÅSTE lägga upp den på mugglis sen!

Vad trodde du vi tänkte göra med dem?


Gömma den och håna oss på mugglis för att vi inte får läsa era awesome skämt

Haha nejdå, don't you worry ;D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o6_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o4_250.gif

13 sep, 2011 21:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyOlivia:
Skrivet av Enchanted:
Skrivet av GinnyOlivia:
Skrivet av Enchanted:
Skrivet av GinnyOlivia:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyOlivia:
Skrivet av Borttagen:
Alltså, kärlek på denna tråd! ♥ ♥ ♥
Älgskämt är min drog, alltså.
Snart kommer jag med en låååång lista. (a)
Go Linn!

Agnes - du och jag imorgon - komma på älgskämt!

OHYES, let's skriva en lång lista


Ni MÅSTE lägga upp den på mugglis sen!

Vad trodde du vi tänkte göra med dem?


Gömma den och håna oss på mugglis för att vi inte får läsa era awesome skämt

Haha nejdå, don't you worry ;D

Hoppas att vi har en lång rast tillsammans, annars får vi mötas efter skolan och skriva älgskämt + träna flöjt! c:

13 sep, 2011 21:24

Enchanted
Elev

Avatar


^
När kommer listan?^^

14 sep, 2011 19:25

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Ledig älg - hälg.
------------------------------------------------------
-Vad är det för likhet mellan en älg och en hund?
-Jag vet inte...
- Båda börjar på H.
- Det gör de ju inte.
- Jo, för älgen hette faktiskt Hasse.


Hehe, lovar att det kommer fler, men just nu orkar jag bara skriva dom här.

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

16 sep, 2011 19:57

grodan-boll
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyOlivia:
Yay!!

Det var två älgar som var ute och flög.
Älg 1: Men vi kan ju inte flyga...?
Älg 2: Det gör inget! Min mormor har en rosa brödrost!
**
Det var en gång två älgar som var ute och flög. Då stötte de på ett flygplan. Det blev nästan en krock.
**
Det var en gång två älgar som var ute och flög. Då flög den ena in i ett träd. Då sa den andra: "Den bor nog där."
**
Det var två älgar som gick på stan. Då sa den ena:
"Vi kommer komma för sent, skynda på!"
"Va, jag hör inte?!" svarade den andra.
"VI KOMMER FÖR SENT!" skrek den första.
"Jag hör inget, jag har persilja i öronen!"
"VARFÖR DET???!!!"
"Det har jag ju alltid på måndagar!"
"VA? MEN DET ÄR JU TORSDAG!!"
"OJ! Herregud, någon kan ju tro att jag är dum!!!!!1111!!!1ett!!"
**
JA jag har sån humor idag.

ÄLSKAR DESSA ♥


HAHAHAHAHA ;D

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

16 sep, 2011 20:21

Hp Luna
Elev

Avatar


Det var en gång två älgar som var ute och flög
då krasha en ubåt i ett träd, då sa den ena
- den bor någ där!
HAHAHAHAHAHHA
Har sjuk humor!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F92212adb522f8b6ce61d666fb4696a74%2Ftumblr_ms7mtuYClu1s28rj3o1_500.gifMin tumblr

16 sep, 2011 20:47

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av Hp Luna:
Det var en gång två älgar som var ute och flög
då krasha en ubåt i ett träd, då sa den ena
- den bor någ där!
HAHAHAHAHAHHA
Har sjuk humor!


Nä, du har bra humor^^ ÄLGSKÄMT FOR PRESIDENT!

16 sep, 2011 20:52

axel
Elev

Avatar


ja den var bra

16 sep, 2011 20:56

Cinnamonagouti
Elev

Avatar


Det var en gång två älgar som var ute och flög. Plötsligt kom en studsande tysk u-båt och landade i ett träd.
-Den bor nog där, sa den ena älgen då.

Det var en gång två älgar som var ute och flög. Den ena älgen började flyga snabbare och snabbare och tillslut hade den kommit förbi den andra älgen.
-Vad snabbt du flyger.
-Ja.

All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost.

17 sep, 2011 00:00

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > Älgskämt-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.