Ron Weasley - Rupert Grint
Forum > Harry Potter > Ron Weasley - Rupert Grint
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
prongs
Elev |
jag håller verkligen med som flera sagt tidigare att rupert passar så bra att spela ron! helt knas asså, han ÄR ju ron!! så grymt alltså!
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 11 jan, 2012 19:49 |
|
Theabeanr1
Elev |
Ron är bäst i hela Harry Potter!
Rupert har en sådan energi! Dom är så lika varandra, glädjen, energin, spralligheten! Utan Rupert, hade det inte varit detsamma. Jag menar, kolla in det här! Premiären vid London! Han är så gullig! ♥ Ronald Bilius Weasley ♥ Rupert Alexander Grint ♥ 11 jan, 2012 19:56 |
|
Ella/Ron
Elev |
Älskar Ron han är min favorit karaktär i HP.
qqqaqqNah 23 maj, 2012 21:32 |
|
Majis
Elev |
Gah! Jag ÄLSKAR Ron och Rupert! Har världens största crush ¨på båda två! Två helt underbara gingers!!!! ♥ ♥ ♥
Haha xD Jag har läst lite om såna som sett honom IRL och jag vill vara nån av dom... Träffa Rupert... Gah! Jag är galen i vanliga fall, men då skulle jag nog få nån av dom få gångerna få ett galet fangirl-anfall xD Men jag skulle ändå FÖRSÖKA vara normal så han fattar att jag ändå kan var aen vettig person så jag kan få en bild eller nåt med honom, om det nån gång skulle hända... Han är liksom en av dom bästa skådisarna som är hur kul som helst och bara wonderful! Han spelar Ron helt UNDERBART bra och ja....... Have no words :' Detta kanske låter sjukt men jag älskar Ron mest i trion och Rupert också Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 13 aug, 2012 00:43 |
|
Jossan
Elev |
Åh, Rupert Grint har klätt min mobil, datorskärm, facebook hur länge som helst nu.
Finns ingen annan som är så underbar, hans leende lyser verkligen och man blir inget annat än glad. Han verkar som en genuint god människa och låtit kändisskapet stiga honom åt huvudet. LOVE HIM!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 13 aug, 2012 00:56 |
|
Cailine
Elev |
Jag träffade honom en gång. Underbar människa, verkligen. OCH HAN SA ATT JAG VAR SÖT SÅ JAG SKITER I VAD ALLA ANDRA TYCKER. The king has spoken!
![]() ![]()
13 aug, 2012 02:47 |
|
Ladusvalan
Elev |
Rupert Grint är en perfekt version av Ron Weasley, och jag älskar den han är; oerhört god och söt och feg på ett sådant sätt att han blir modig (eftersom han gång på gång gör det han fruktar mest, fastän han avskyr det), och ibland så löjligt envis och barnslig att man inte kan låta bli att le. Men han är alltid den han är, och det älskar jag!
Jag kan inte tänka mig att någon skulle kunna spela rollen som Ron Weasley bättre än Rupert Grint gjort. ♥ 13 aug, 2012 09:20 |
|
Majis
Elev |
PRECIS!
Gah!!! Löve him! RUPERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 13 aug, 2012 10:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen