Never gonna give you up!
Forum > Off Topic > Never gonna give you up!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Funkar för mig.
Tar bara en tid för den att börja, kommer du inte in alls? Du kan ju klicka på bilden som en alternativlänk. (den första bilden.) 8 sep, 2011 15:05 |
|
leumas vän
Elev |
När jag klickar på antingen bilden eller länken, så står det: The action that you were trying to perform has failed.
8 sep, 2011 15:09 |
|
Borttagen
|
Men vafan: http://s852.photobucket.com/albums/ab85/Muppanda/?action=view&current=Inspelning12011-09-0807-54.mp4
Det där är en direktlänk enligt Photbucket. 8 sep, 2011 15:10 |
|
expelliarmus
Elev |
8 sep, 2011 15:14 |
|
leumas vän
Elev |
8 sep, 2011 15:15 |
|
Borttagen
|
Tackar, äntligen lite kommentarer. Jag som jobbade mig hela morgonen och så trillar den första kommentaren in kvar över 3. >_> (j/k, förstår ju att alla är i skolan.)
Ja, ni kan ju varna andra, ifall dem ville behålla sin musikaliska begåvning och inte förstöras av min extremt vackra stämma. 8 sep, 2011 15:18 |
|
leumas vän
Elev |
8 sep, 2011 15:22 |
|
mellanrum
Elev |
8 sep, 2011 15:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men vafan: http://s852.photobucket.com/albums/ab85/Muppanda/?action=view&current=Inspelning12011-09-0807-54.mp4 Det där är en direktlänk enligt Photbucket. HAHA, åh, you are awesome! 8 sep, 2011 15:38 |
|
Borttagen
|
http://s852.photobucket.com/albums/ab85/Muppanda/?action=view&current=Inspelning22011-09-0809-59.mp4
Här är en annan video jag gjorde idag, inte sång. Men tänkte att jag kunde uppmärksamma den, när jag ändå håller på. x) 8 sep, 2011 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen