Varför? [SV]
Forum > Fanfiction > Varför? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tror att Scorpius hamnar i Slytherin iallafall :'
24 okt, 2011 21:32 |
|
Sarza Slytherin
Elev |
(ny läsare)
jag tror oxå att han hamnar i slytherin och jätte bra Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 24 okt, 2011 21:47 |
|
Borttagen
|
Jag tror han blus slytherin men sen får han byta till hufflepuff eller nott...
24 okt, 2011 22:20 |
|
Alice Enger
Elev |
Jag tror han typ kommer få hamna i Hufflepuff ändå. Eller så kanske han hamnar i nåt helt oväntat,som Gryffindor eller nåt..
25 okt, 2011 15:35 |
|
MissFniss
Elev |
26 okt, 2011 20:33 |
|
Borttagen
|
hufflepuff
26 okt, 2011 20:54 |
|
Hannie Lovegood
Elev |
Slytherin
27 okt, 2011 20:11 |
|
Borttagen
|
Kul att höra era gissningar. Det kanske kommer mer i helgen. Men Internet fungerar ibland inte, så det kanske kommer i helgen
27 okt, 2011 20:29 |
|
Borttagen
|
Okej! Jag väntar och längtar till det kommer mer!
27 okt, 2011 23:10 |
|
MissFniss
Elev |
28 okt, 2011 15:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen