Hermiones Första Kärlek <3
Forum > Fanfiction > Hermiones Första Kärlek <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mer.
3 sep, 2011 09:13 |
|
Borttagen
|
mer
3 sep, 2011 09:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: Haha! Åh, vad krångligt det blev när nästan alla hamnade i ett elevhem de egentligen inte var i! xD Superbra, mer! Jag vet! Sry 3 sep, 2011 09:54 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Katla: Haha! Åh, vad krångligt det blev när nästan alla hamnade i ett elevhem de egentligen inte var i! xD Superbra, mer! Jag vet! Sry Nejnej! Det var bara bra och roligt! ♏︎ 3 sep, 2011 10:01 |
|
Alice Enger
Elev |
3 sep, 2011 10:15 |
|
Nevira Enger
Elev |
3 sep, 2011 10:42 |
|
Borttagen
|
3 sep, 2011 10:50 |
|
Nevira Enger
Elev |
3 sep, 2011 10:56 |
|
Elin Granger
Elev |
det var lite konstigt vilket elevhem alla hamnade i!
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 3 sep, 2011 10:59 |
|
Borttagen
|
Oki tack!!! Här kommer mer!
DRACO: Jag och Blaise gick på tåget och började leta efter en tom kupe. Vi hittade en som nästan var tom så vi frågade om vi fick sitta där. - Jadå, sa hon och vi satte oss och började prata. Plötsligt kom jag på att vi inte hade presenterat oss. - Jag heter Draco Malfoy förresten! sa jag. - Och jag heter Blaise Zabini! sa Blaise. - Jag heter Hermione Granger! sa tjejen. Vi tittade en stund på henne och fortsatte sedan att prata. Vi hörde att det kom någon men vi pratade just om quidditchlag så vi fortsatte. - Vilket elevhem vill du hamna i? frågade den andra tjejen som tydligen hette Pansy Parkinson. Jag och Blaise tystnade och tittade på Hermione. - Slytherin, sa hon och jag pustade ut. - Jag med! sa jag, Blaise och Pansy med en mun. Vi tittade på varandra en kort stund och började sedan gapskratta. Vi skrattade ända till det knackade på våran kupedörr. Det var matvagnen och vi var verkligen hungriga, så Hermione ( som hade mest pengar ) köpte massor med godis. Bertie Botts Bönor I Alla Smaker, chokladgrodor och massor med annat. Efter tjugo minuter hade vi bara grodorna kvar. Jag och Hermione hade redan ätit massor och vi orkade inte en enda chokladgroda till. - Räcker det inte snart? undrade Hermione. - Jo, när vi ätit upp ALLT! sa Blaise. Jag och Hermione suckade och hon tittade ut genom fönstret. Vi kände hur tåget började sakta in, så vi delade upp godiset rättvist och gick ut ur kupen. oki det vart väldigt kort!!!! 3 sep, 2011 11:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen