1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
Om jag varit magisk (vilket jag ÄR ifs, humhum) så skulle jag suttit på Hoggyexpressen just NU.
Waaah x( ![]()
1 sep, 2011 13:14 |
|
NinaE
Elev |
nu hade man varit på hogwarts expressen
1 sep, 2011 13:46 |
|
baramin
Elev |
Drömde mig bort vid busshållplatsen, busschauffören sabbade dock allt genom att hälsa på svenska. Så bra fantasi har jag inte. </3
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 sep, 2011 14:42 |
|
joel9324
Elev |
Jag har varit på King's Cross station, och stått vid perrongen, men dem höll på att renovera så dem hade flyttat den till alla turister! KOMMER TT VISA DEN SEN, FÖR DEN E PÅ ANDRA DATAN!
1 sep, 2011 14:56 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av joel9324: Jag har också varit på den perrongen Jag har varit på King's Cross station, och stått vid perrongen, men dem höll på att renovera så dem hade flyttat den till alla turister! KOMMER TT VISA DEN SEN, FÖR DEN E PÅ ANDRA DATAN! ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
1 sep, 2011 14:57 |
|
Luna 1
Elev |
Jag kommer sitta i det tåget nästa år!♥
Hoppas alla som kom dit nu för några dagar sedan kom fram välbehållna!
Tumblr.
1 sep, 2011 14:58 |
|
allealicia
Elev |
1 sep, 2011 15:00 |
|
Danzi
Elev |
Nu sitter jag i Hufflepuffs sällskaprum och flummar med kompisarna. Både jag coh dom är super glada över att få vara tillbaka på Hogwarts!
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
1 sep, 2011 15:06 |
|
Piggelin
Elev |
yes, I'm back! Börjar mitt andra år fast mina kompisar är inne på sitt tredje för jag är född efter 1 september
Hade min huffletröja på mig idag för att fira dagen! 1 sep, 2011 15:14 |
|
livan98
Elev |
man sitter liksom hemma och väntar på et brev
lumus mxima och prefecticus tortalus 1 sep, 2011 15:24 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen