Proud to be short :)
Forum > Off Topic > Proud to be short :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ I'm with you girl, fast ibland har jag inget emot att de sätter armen om en, hehe..
29 aug, 2011 19:39 |
|
expelliarmus
Elev |
Ibland är det faktiskt mysigt att vara kort! Det är lätt att krypa upp i någons famn och känna sig liten igen. ♥
29 aug, 2011 19:40 |
|
Borttagen
|
^ this!
29 aug, 2011 19:41 |
|
childhoodlight
Elev |
Hah alltså jag är ju ganska liten i kroppsbyggnaden också (man räknar inte in bröst och rumpa där.....) men annars är jag väldigt liten i sig. :c Därför blir det jobbigt när folk liksom klänger på mig. Kan försöka fixa bild!
29 aug, 2011 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Hah alltså jag är ju ganska liten i kroppsbyggnaden också (man räknar inte in bröst och rumpa där.....) men annars är jag väldigt liten i sig. :c Därför blir det jobbigt när folk liksom klänger på mig. Kan försöka fixa bild! Åh. Jag är fel i proportionerna, kort, inte så breda axlar, smal midja, sen BAM BAM BAM - bröst och rumpa är typ min längd sammanlagt i omfång -.- 29 aug, 2011 19:43 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag är en planka och dessutom kort... Ser ut som ett litet barn </3 Inga höfter, ingen rumpa, inga lår, inga bröst, ingen mage, inga axlar.
29 aug, 2011 19:44 |
|
Borttagen
|
fan vad jag vill vara petit i alla delar, åh
29 aug, 2011 19:45 |
|
childhoodlight
Elev |
haha DAMN GUYS jag har världens höfter : ( och ganska breda axlar hate it. OCH VÄRLDENS SMALASTE MIDJA. har värsta timglaskroppen hahaha
29 aug, 2011 19:46 |
|
Borttagen
|
TIMGLAS FTW, det är jättefint faktiskt, jag är nöjd över att ha timglasform, men ändå, vissa delar hade kunnat tonas ned, ehe.
29 aug, 2011 19:47 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av childhoodlight: haha DAMN GUYS jag har världens höfter : ( och ganska breda axlar hate it. OCH VÄRLDENS SMALASTE MIDJA. har värsta timglaskroppen hahaha VILL HA TIMGLAS :'c
29 aug, 2011 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen