Hur ser du ut JUST NU?
Forum > Off Topic > Hur ser du ut JUST NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alldeles för stora mjukisbyxor, håret uppsatt i en slarvig knut, och en vit kort tröja. Snoret bara rinner, och min näsa är ungefär lika stor och röd som Rudolfs. Vacker indeed!
29 aug, 2011 14:14 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av evut: Det gjorde jag med Skrivet av Danzi: Skrivet av evut: snyggt!Idag ska jag ta skolfoto (!!!!!!!!!!!) och ser ut såhär: http://i51.tinypic.com/1552t7n.jpg Själv har man fortfarande på sin pyjamas, haha.. men ska ta och gå upp nu och börja fixa mig Tack Haha, :p (Btw, jag hade inställd idrott så slutade vid 12 egentligen!!! ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
29 aug, 2011 14:21 |
|
evut
Elev |
Skrivet av Danzi: Ny duschad.. ^^ Åh, jag älskar att vara nyduschad haha. :3
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
29 aug, 2011 14:55 |
|
kinshaw
Elev |
29 aug, 2011 15:06 |
|
Borttagen
|
Trött. Bortregnat smink. Hängande ögon.
29 aug, 2011 15:16 |
|
Danzi
Elev |
Trött, nyvaken, rufsigt hår.. hatar när man vaknar och ser ut så, jag orkar liksom inte gå upp och fixa mig xD
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
30 aug, 2011 07:12 |
|
Borttagen
|
Svarta jeans, svart linne, vit kort tröja över, och på allt det har jag en kofta. Gömma mig much? Yes indeed
30 aug, 2011 07:30
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-30 kl. 07:31
|
|
Borttagen
|
Bedrövlig, skulle jag gissa.
30 aug, 2011 07:31 |
|
Danzi
Elev |
Blev dessa kläder..
![]() Svarta jeans från London och min nya tröja från Bik Bok + mitt ugglehalsband som inte syns på bilden (det är en liten vit uggla, skit söt) ! Kallar den för Hedwig ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
30 aug, 2011 08:02 |
|
Mandy Diamond
Elev |
30 aug, 2011 09:47 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen