Vad har du för mobil?
Forum > Off Topic > Vad har du för mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
26 aug, 2011 21:28 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Lily Evans: Skrivet av expelliarmus: Har en Nokia 5230, den vita. Har tre olika batteriluckor, en rosa, en turkos & en silver! ![]() STÖRRE BILD Haha, var förälskad i dem en tid x) Uuuh, jag hatar den. Mest för att det är touch, men ändå. Favoriten genom alla år är älskade Nokia 5310 Xpressmusic ♥
26 aug, 2011 21:55 |
|
Cyachi
Elev |
26 aug, 2011 22:01 |
|
Lily Evans
Elev |
Haha, jag fick min mobil igår, hela grejen var lite skun eftersom att jag igentligen bara skulle få abonnemang på min gamla mobil men sen funkade inte något och bla bla bla och sen fick jag den här xperian x)
min första mobil var gammal och pappas gamla fast jag älskade de den men den fungerade inte så bra. Min andra mobil köpte vi för 500 kr och den var inte direkt den bästa mobil man kan ha, som var tvungen att gå på lagning utan att jag hade tappat den eller något K kanske tappade den. nån gång men inte från så hög höjd eller så hårt underlag. Och tja... Nu har jag den jag har nu x) Beskrivningen får mig att låta bortskämd x( "A true friend is someone who says nice things behind your back." 26 aug, 2011 23:29 |
|
Borttagen
|
26 aug, 2011 23:50 |
|
Hotissue
Elev |
Jag med! Eller den är glapp nu.. tredje gången.. produktionsfel. Så gav upp och övergav den för en gammal LG medan jag väntar på min iPhone 4...
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
26 aug, 2011 23:55 |
|
cannedcorn
Elev |
26 aug, 2011 23:57 |
|
Ginnyy
Elev |
27 aug, 2011 22:07 |
|
Borttagen
|
27 aug, 2011 22:08
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-27 kl. 22:09
|
|
APELSiiN
Elev |
27 aug, 2011 22:09 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen