Harry Potter älsknde dyslexiker
Forum > Harry Potter > Harry Potter älsknde dyslexiker
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Venila
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: ^ Är det inte super svårt med punktskrift? du ska fråga på ditt stats/komun biblotek om hjelp med TPB och det är talboksbibloteket du vill få tillgång till. Och pungtskrift är nästan värre en bokstäver. QueenHex8670 på Pottermore. 19 dec, 2011 08:49 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
^ För det första: Det stavas Hjälp
För det andra: Jag tror att jag klarar mig som det är (biblioteket som jag brukar gå till är väldigt litet och det är liten chans att det finns det jag vill ha För det tredje: Stackare dig, men tur att det finns talböcker 19 dec, 2011 16:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Och pungtskrift är nästan värre en bokstäver.
Mugglarportalen