Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter älsknde dyslexiker

Forum > Harry Potter > Harry Potter älsknde dyslexiker

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Venila
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
^ Är det inte super svårt med punktskrift?


du ska fråga på ditt stats/komun biblotek om hjelp med TPB och det är talboksbibloteket du vill få tillgång till. Och pungtskrift är nästan värre en bokstäver.

QueenHex8670 på Pottermore.

19 dec, 2011 08:49

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


^ För det första: Det stavas Hjälp (jag brukar också stava det fel ).
För det andra: Jag tror att jag klarar mig som det är (biblioteket som jag brukar gå till är väldigt litet och det är liten chans att det finns det jag vill ha ).
För det tredje: Stackare dig, men tur att det finns talböcker

19 dec, 2011 16:07

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Harry Potter älsknde dyslexiker

Du får inte svara på den här tråden.