Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 4 5 6 ... 340 341 342
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Stranger:
Kan du göra mig till Admin med? :3 Jag var ju också där


Ehm... Jag var med där. *stå och se oskyldig ut i ett hörn*


Haha, men du kan ju göra dig själv till admin om du har ett konto på sidan. Eftersom du var med har du rätt till wabmasterkontot, bara uggla så får du lösen med mera av lillamymin.


Oh, right. xD

19 aug, 2011 22:05

Nendra
Elev

Avatar


color=yellow]För alla ni som inte var med på mugglisträffen i Lund den 24/9[/color]
Vi kanske ska ha en träff i Malmö i oktober, och ett förslag var laserdome. Så jag gick in på deras hemsida och jag hittade det här:
Ungdomskamp 195:- / person

Gäller barn och ungdomar mellan 11-19 år alla dagar
förutom lördagar.
2 spel Laserdome sedan väljer ni 3 grenar av bla.
sumobrottning, gladiatortorn, jätteboxning och rodeotjur mm.
(Laserdome kan ej väljas som gren på söndagar innan 18.00)
Läsk, godis eller chips serveras under kampen.
( minimum 8 pers. eller 1560:- )


Lite dyrt tycker jag men säg vad ni tycker.
Hemsidan:
http://www.laserdome.se/malmoe/

There once was a boy named Harry...

24 sep, 2011 19:31

lillamymin
Elev

Avatar


Jo visst men kan man inte bara spela några få spel? Måste man ha en såndär ungdomskamp? Det låter faktiskt ganska dyrt.

Glöm inte att skriva in i almanackorna den 6 november, nästa träff i Adinas källare och sedan den i min i december. Mellandagarna, vilka kan vilka dagar?

Och juste, alla blir medlemmar på fisa-skåne.webs.com va? Använd gärna ert mugglisnamn så jag kan godkänna er rätt ^^

Och,Minidjuret: du skickar väl bilderna till chokladgrodekorten?

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

24 sep, 2011 19:36

Stranger
Elev

Avatar


Eh.. HAR GLÖMT MITT FREAKING LÖSENORD TILL FISA-SKÅNE D:

24 sep, 2011 19:40

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Stranger:
Eh.. HAR GLÖMT MITT FREAKING LÖSENORD TILL FISA-SKÅNE D:


Wow, jag kan verkligen inte fixa det Är det okej om jag plockar bort dig och sedan får du skapa en ny? Det känns hemskt och ta bort någon men jag är så dålig på datorer så det är det ända jag lyckas göra just nu

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

24 sep, 2011 19:50

Stranger
Elev

Avatar


Ja jag gör en ny. ^^ Jag kommer heta Dida bara så du vet..

Vänta lite nu.. Nu kom jag in.. O.o

24 sep, 2011 19:52

Nendra
Elev

Avatar


håller på att göra en användare, men vet inte om jag kan i oktober...

There once was a boy named Harry...

24 sep, 2011 20:12

Minidjuret
Elev

Avatar


Hm, jag tycker också att vi bara ska köra laserdome spelen, ingen läskig jobbit tre.kam eller vad det nu var S:

Yes jag ska lägga upp bilderna, men det kommer ta ett tag eftersom min dator hatar mig.

24 sep, 2011 21:40

Stranger
Elev

Avatar


Jag håller med. Men det kostar typ jätte mycket. 120 kr per person för 3 spel (60 minuter) 100 kr/ person för 2 spel (40 min) och 60 kr/person för ett spel (20 min)..

24 sep, 2011 21:48

Minidjuret
Elev

Avatar


Hm, vi kanske kan göra något annat?

24 sep, 2011 22:09

1 2 3 4 5 6 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.