Dramione!!!
Forum > Harry Potter > Dramione!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wierdoo
Elev |
Skrivet av evut: Jag gillar tanken på att Draco skulle bli typ snäll, men nej, det kommer inte att hända och dessutom gillar jag Fred och Hermione. ^
There is no good and evil, there is only power … and those too weak to seek it.
17 aug, 2011 02:15 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag förstår inte varför alla tycker så oerhört mycket om Draco hela tiden (okej om man tycker skådisen är snygg, men då får man väl försöka hålla isär det?) Det är synd om Draco, eftersom han är en oerhört osäker människa, men han och Hermione skulle aldrig passa ihop! Om hon skulle bli tillsammans med honom, hur skulle då hennes bästa vänner, Harry och Ron, stå ut med att vara i närheten av hennes pojkvän?
17 aug, 2011 11:34 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
17 aug, 2011 12:26 |
|
Slytherinofc
Elev |
Inget fel på Dramione, men
Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥ 17 aug, 2011 17:02 |
|
CallmeDude
Elev |
Tycker de skulle ha passat, men Ron passar väldigt bra han också. Kanske tom. bättre. Men skitsöta är de ju!
17 aug, 2011 17:57 |
|
ginny_ginny
Elev |
17 aug, 2011 17:59 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Guuud vilken kärlek mellan dem på klippet♥ Tycker de är jättesöta tillsammans
We never go out of style <3 17 aug, 2011 18:06 |
|
Rumbleroar
Elev |
Tycker att shipparna ska vara som de är..
Let's just pretend att det finns en awesome gif här istället! Typ här --> <-- 17 aug, 2011 18:52 |
|
accioron
Elev |
Ni som säger att de hade passat ihop och att de vore söta tillsammans...
![]() Vad menar ni? I just don't understaaand. 17 aug, 2011 19:04 |
|
LindaWeasley
Elev |
18 aug, 2011 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen