SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fjortis
Elev |
O ja jag är super taggad ska läsa ett nytt språk
Trombones do it louder 15 aug, 2011 19:46 |
|
APELSiiN
Elev |
Usch, nej.
Vill ha hemundervisning, för då känner man sig liksom hemma...... och jag gillar den känslan ![]()
15 aug, 2011 20:03 |
|
ikka
Elev |
Alltså, jag gör typ ingenting på lovet när jag är hemma. Jag sitter framför datorn, pratar telefon, går ut med hunden, läser osv. Orkar inte vara social. Så skolan ska bli helt okej, trots att jag vet att jag kommer få ett helvete, ha ha. Går nv bioteknik-spets, vilket innebär att jag BARA har naturämnen i år, förutom idrott, svenska och engelska. KILL ME.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
15 aug, 2011 20:07 |
|
Cyachi
Elev |
^Oh god, hur orkar du?!
Började mitt första år på gymnasiet idag, nervöööst! Har fortfarande inte pratat med ens en person från min klass, får verkligen ta och skärpa till mig imorgon. 15 aug, 2011 20:32 |
|
Elley
Elev |
Börjar på Torsdag och känner att det ska bli... sådär :3
Lite smått stressad över hur fan det ska gå nu när vi är ensam klass igen...
http://nouw.com/ellenfelixson/
15 aug, 2011 20:49 |
|
Borttagen
|
GAH VILL BÖRJA NU!
Har aldrig varit såhär pepp för skolan hahah ååh maj gaaaaad. Kommer säkert ångra detta när jag sitter med massa läxor! 15 aug, 2011 20:51 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Borttagen: GAH VILL BÖRJA NU! Har aldrig varit såhär pepp för skolan hahah ååh maj gaaaaad. Kommer säkert ångra detta när jag sitter med massa läxor! Haha, du får inte glömma att snacka med oss mellan engelskan och matten
http://nouw.com/ellenfelixson/
15 aug, 2011 20:52 |
|
Borttagen
|
^ Klart jag inte ska
Kommer väll sitta här under lektionerna......hehe 15 aug, 2011 20:53 |
|
Elley
Elev |
15 aug, 2011 20:54 |
|
Kem
Elev |
15 aug, 2011 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen