The Tales Of Beedle The Bard
Forum > Harry Potter > The Tales Of Beedle The Bard
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
du|vet|vem
Elev |
åh! jag visste inte att den fanns. ska köpa den nu. OWO
21 aug, 2011 00:25 |
|
hyperion
Elev |
Har beställt den, borde komma någon gång nästa vecka (tsm med min Harry Box, den amerikanska visserligen, men skitsamma
![]()
21 aug, 2011 01:37 |
|
Blaire
Elev |
21 aug, 2011 02:34 |
|
hyperion
Elev |
21 aug, 2011 03:57 |
|
Olli
Elev |
Skrivet av hyperion: ^ Det är ju sagoboken Hermione får av Dumbledore efter hans död. En klassisk "barn" sagobok som typ Guldlock, Askungen och Snövit för mugglare ^^ Excuse me? No I dont have Biber fever I have potter fever! 21 aug, 2011 19:56 |
|
Borttagen
|
Åh har den hemma oxh ÄLSKAR den, den är ju såå mysig! Jag lovar er att mina framtida barn
(om jag får några) ska få höra sagorna från the tales of beedle the bard i tidig åldr som en tidig presentation av HP! ♥ 21 aug, 2011 20:07 |
|
jojjo_9511
Elev |
21 aug, 2011 20:11 |
|
Spell
Elev |
Åh, den ska jag köpa när jag har råd : D
Coolt jue att de har släppt en sån bara för att den finns med i Harry Potter o3o jedheadsweden.tumblr.com
21 aug, 2011 20:15 |
|
Olli
Elev |
Excuse me? No I dont have Biber fever I have potter fever! 22 aug, 2011 16:07 |
|
mellanrum
Elev |
22 aug, 2011 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen