Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry växt mest ??

Forum > Harry Potter > Harry växt mest ??

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
Looney673
Elev

Avatar


Det finns inte åttan, det är del två i sjuanMiss Black
men annars har du såå rätt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2F2UKm7NOE5I784%2F200.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F819520b6559b047f0080616327daf165%2Ftumblr_n1fu6c13dW1ttx0y9o1_500.gif

31 okt, 2012 12:19

Borttagen

Avatar


Typ 2-3 tycker jag.

31 okt, 2012 12:23

Borttagen

Avatar


Ingen aning. ♥

31 okt, 2012 13:15

Borttagen

Avatar


Typ 3

31 okt, 2012 14:19

Borttagen

Avatar


4-5 utseendemässigt men hans röst ändrades väldigt mycket mellan 1-2

31 okt, 2012 14:29

BlondaHermione
Elev

Avatar


Ja, kanske sexan och sjuan? Eller, i sjuan någonstans vid All ends here-kriget så är han ju skitskäggig o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

31 okt, 2012 14:37

Jackie
Elev

Avatar


I böckerna stod det att han växte tre decimeter på en sommar... bara jag som tycker att det verkar ovanligt långt?

31 okt, 2012 14:56

kajus.s
Elev

Avatar


2 till 3!

We ar never Ever getting back together!

31 okt, 2012 16:37

Borttagen

Avatar


2-3

31 okt, 2012 16:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solu:
Jag tycker 4-5. Kan bero på att han klippte av sig håret, men han ser så mycket äldre ut i femman än vad han gjorde året innan


Ja, men det längsta ''glappet'' mellan två filmer är väl mellan fyran å femman, det tog så lång tid för JK att skriva femman.

31 okt, 2012 17:04

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Harry Potter > Harry växt mest ??

Du får inte svara på den här tråden.