Harry växt mest ??
Forum > Harry Potter > Harry växt mest ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Looney673
Elev |
31 okt, 2012 12:19 |
|
Borttagen
|
Typ 2-3 tycker jag.
31 okt, 2012 12:23 |
|
Borttagen
|
Ingen aning. ♥
31 okt, 2012 13:15 |
|
Borttagen
|
Typ 3
31 okt, 2012 14:19 |
|
Borttagen
|
4-5 utseendemässigt men hans röst ändrades väldigt mycket mellan 1-2
31 okt, 2012 14:29 |
|
BlondaHermione
Elev |
Ja, kanske sexan och sjuan? Eller, i sjuan någonstans vid All ends here-kriget så är han ju skitskäggig o.o
31 okt, 2012 14:37 |
|
Jackie
Elev |
I böckerna stod det att han växte tre decimeter på en sommar... bara jag som tycker att det verkar ovanligt långt?
31 okt, 2012 14:56 |
|
kajus.s
Elev |
2 till 3!
We ar never Ever getting back together! 31 okt, 2012 16:37 |
|
Borttagen
|
2-3
31 okt, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solu: Jag tycker 4-5. Kan bero på att han klippte av sig håret, men han ser så mycket äldre ut i femman än vad han gjorde året innan Ja, men det längsta ''glappet'' mellan två filmer är väl mellan fyran å femman, det tog så lång tid för JK att skriva femman. 31 okt, 2012 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen