Peeps in Umeå?
Forum > Off Topic > Peeps in Umeå?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hemmakväll vad bra då hade jag rätt ^^ men vad äre som ligger bredvid SF då? '-' 11 aug, 2011 00:07 |
|
Borttagen
|
det är ju café station
11 aug, 2011 00:08 |
|
mine
Elev |
11 aug, 2011 00:09 |
|
kinshaw
Elev |
11 aug, 2011 15:18 |
|
Borttagen
|
jo, precis!
11 aug, 2011 15:19 |
|
kinshaw
Elev |
11 aug, 2011 15:29 |
|
Borttagen
|
Jo, men innan skolstart tycker jag ändå, för det brukar alltid vara kaos när man väl börjat (iaf på min skola..)
11 aug, 2011 15:32 |
|
melindaa
Elev |
11 aug, 2011 21:50 |
|
Borttagen
|
haha, det är ju som i utkanten av allt, skitsvårt att hitta!
11 aug, 2011 21:58 |
|
kinshaw
Elev |
jag suger på att hitta i umeå
![]()
11 aug, 2011 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen