Om ni fick ändra er
Forum > Off Topic > Om ni fick ändra er
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tomtesnodd
Elev |
Önskar att jag var lite mer "outgoing". Inte så blyg och försiktig som jag kan vara. Ta lite risker.
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 9 aug, 2011 09:24 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag skulle ändra på min blyghet. Varför finns den liksom? Jag har jättesvårt att träffa nya människor och det slutar alltid med att jag bli jätteensam...
9 aug, 2011 09:54 |
|
Luna 1
Elev |
Ändra min överkänslighet.
Jag gråter så fort något i filmer/böcker är sorligt. Och då menar jag STORgråter. Det skulle jag vilja ändra till mer "normala tårfloder".
Tumblr.
9 aug, 2011 09:55 |
|
Celebikai
Elev |
Att inte ta så illa upp av saker, att vara mer bekväm när jag är med främlingar, att sluta vara så paranoid.
![]()
9 aug, 2011 10:51 |
|
Salem
Lärare |
Alla är som vi är av en andledning, hade vi inte varit det. Så hade världen sett likadan ut. Jag vill inte ändra något på mig själv. För annars hade jag inte varit mig själv
9 aug, 2011 10:53 |
|
Borttagen
|
jag skulle nog vilja bli mer social. Som det är nu, är jag inte jätte förtjust i att prata..
9 aug, 2011 10:54 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Salem: Alla är som vi är av en andledning, hade vi inte varit det. Så hade världen sett likadan ut. Jag vill inte ändra något på mig själv. För annars hade jag inte varit mig själv You got a smart point there...
9 aug, 2011 11:17 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Salem: Alla är som vi är av en andledning, hade vi inte varit det. Så hade världen sett likadan ut. Jag vill inte ändra något på mig själv. För annars hade jag inte varit mig själv You got a smart point there... Yes, theres something in it!
9 aug, 2011 11:19 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Att jag brukar vara en självisk pojke väldigt ofta, jag kan bara inte kontrollera det.
Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
9 aug, 2011 11:42 |
|
Parseltongue
Elev |
Något jag verkligen skulle vilja ändra på är det som flera har nämnt i denna tråd: att ta illa upp av vad andra tycker, speciellt när det gäller folk man inte ens känner! Och i samma veva kanske sluta misstänka att folk tror/tycker saker som de egentligen inte gör. Jag kan övertolka saker lite och vara lite paranoid!
9 aug, 2011 11:44 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen