Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Studio Tour eller inte?

Forum > Harry Potter > Studio Tour eller inte?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
H.Diggory.Grävling
Elev

Avatar


Jag har varit där det var jätte kul!!!
Man kan gå in i stora salen, flyga kvast ( jätte kul ) träna trollstavs rörelser och mycket mer.
Jag var där en special vecka och fick träffa Sirius uggla, Hedwig, Krumben, Trevor, Fang , en liten brev uggla, och Errol

<3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg41.glitterfy.com%2F14003%2Fglitterfy4015704T522B81.gif

30 maj, 2013 17:09

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Studio Tour eller inte?

Du får inte svara på den här tråden.