Studio Tour eller inte?
Forum > Harry Potter > Studio Tour eller inte?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
Jag har varit där det var jätte kul!!!
Man kan gå in i stora salen, flyga kvast ( jätte kul ) träna trollstavs rörelser och mycket mer. Jag var där en special vecka och fick träffa Sirius uggla, Hedwig, Krumben, Trevor, Fang , en liten brev uggla, och Errol <3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3
30 maj, 2013 17:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen