Vilket magiskt djur skulle du vilja ha?? (I HP)
Forum > Harry Potter > Vilket magiskt djur skulle du vilja ha?? (I HP)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Och en Drake
27 dec, 2011 18:01 |
|
Borttagen
|
En drakunge, en walesisk grön! Men annars skulle jag vilja ha den där sköldpaddan med juvelprydd sköld som nämns i någon bok....har glömt bort vilken
____________________________________________ Ravenclaw FOREVER 3 jan, 2012 20:09 |
|
Maa
Elev |
En nifflare eller en Fenix ♥
"Weasley is our king." 3 jan, 2012 20:12 |
|
onlyoliviaa
Elev |
3 jan, 2012 20:27 |
|
9te
Elev |
3 jan, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
Ja, hum... en fluffy kanske!
4 jan, 2012 00:40 |
|
arianasnape
Elev |
en hippogriff så klart!
4 jan, 2012 12:07 |
|
GinnyLover
Elev |
Helst en enhörning♥
Men också en pygmépuff, en uggla, en nifflare och en Svensk Kortnosing! 8 maj 2013 ♥ 4 jan, 2012 12:10 |
|
Matizze
Elev |
Ingen drake, för då skulle jag vara grillad ost innan dagens slut, men en tam boggart vore inte helt fel... XP
![]()
4 jan, 2012 12:49 |
|
Jonte Ko-L
Elev |
Nifflare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4 jan, 2012 12:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen