Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
5 aug, 2011 22:43 |
|
annawpotter
Elev |
5 aug, 2011 22:47 |
|
EllaWeasley
Elev |
5 aug, 2011 22:59 |
|
kinshaw
Elev |
5 aug, 2011 23:06 |
|
luckyBella
Elev |
GEORGE ♥ För att jag har deras typ utav humor, tycker att han är snygg och han har en rolig personlighet. Jag skulle aldrig ha tråkigt med den snyggingen ♥
5 aug, 2011 23:11
Detta inlägg ändrades senast 2011-08- 6 kl. 12:31
|
|
Eldboll
Elev |
Harry, Neville, George eller Draco. Eller Hermione, om jag vart kille
5 aug, 2011 23:12 |
|
Humlesnurr
Elev |
Draco eller Neville 8D Draco är typ värsta heeet bad guy (som ändå har feelings och gör lite bra saker ect ect you know) och Neville är värsta gulliga och badass 8D xD
Eller Georgie ♥ ϟ Ego sum Lady MagicFlight159 ϟ 5 aug, 2011 23:15 |
|
Borttagen
|
I mina fantasier lever Fred fortfarande, så därför gifter jag mig med honom ♥♥
Annars får väll jag ta och dö så att jag får gifta mig med honom "i den andra världen", för jag skulle aldrig vilja kalla tillbaka honom hit - Då blir det som den ena brodern som kallade tillbaka sin tjej. Han skulle inte må bra här..♥ Fred :'( ♥♥ 6 aug, 2011 07:39 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Först tänkte jag: "Nymphadora Tonks", jag går gay för henne
Sedan kom tanken: "Nej men Harry är ju rätt cool också, och då kan barnen få snyggt korpsvart hår" MEN så kom tanken: "DRACO MALFOY!" Vem vill inte vara gift med honom? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 aug, 2011 08:29 |
|
Weasley<3
Elev |
Harry eller Ron. Ron är rolig och skämtsam. Harry är snäll och modig.
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 6 aug, 2011 09:24 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen