Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Musiksmak?

Forum > Off Topic > Musiksmak?

1 2 3 4 5 6 7 8 9
Användare Inlägg
Knizzlare
Elev

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Musik är seriöst det bästa som finns, på delad första plats med Harry Potter. True story.


Håller med!


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F82486a7d24290c82d9ac5db56737c905%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8d16457e566f9d2b88a0c731044fcff9%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o6_250.gif

12 sep, 2011 18:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av sten:
Lite indieband och sådant.
Arctic Monkeys, Markus Krunegård, Håkan Hellström, Babyshambles och The Libertines och Peter Doherty som solo, The Cure, The Smiths, Broder Daniel, Bon Iver, Coldplay, Laakso, The Strokes, The Verve, Last Shadow Puppets, OK Go, The Kooks, Vampire Weekend, The Wombats, White Lies, Pulp, Delphic, New Order, Joy Division, Glasvegas, Pnau, The Sleepy Jackson, Empire of the Sun, MGMT, Kent, Familjen.
Almedal, Florence Valentin, Hästpojken, Eldkvarn, Lasse Lindh, Oasis, The Clash, Keane, Noah and the Whale, Fleet Foxes, Bright Eyes, David Bowie, Paolo Nutini, Damien Rice, Timo Räisänen, Sigur Rós, Antony and the Johnsons.
Panic! at the Disco, My Chemical Romance, Veronica Maggio, Regina Spektor, gamla Lykke Li och lite Sex Pistols.
Och Beatles såklart.

för alla orkar bry sig om vad jag lyssnar på.



I like it

12 sep, 2011 18:02

Ida S
Lärare

Avatar


Mina favoriter är några stycken och man får väl säga att de är hyfsat varierade också? ^^

Lady Gaga, Thriving Ivory, Maroon 5, Eminem, The Smiths, The Decemberists, Rihanna, Pink, Adele, Imogen Heap, Belle & Sebastian, Westlife, Elliott Smith, Linkin Park, Queen, Simple Plan och inte minst Nicki Minaj ♥

"we live together, and harry does all the cooking."

12 sep, 2011 18:14

Borttagen

Avatar


Jag brukar ofta lyssna på rock och indie.

12 sep, 2011 18:36

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Metal, Folk Metal, Industrial, Alternative, New Wave, Gothic.... osv

Eluveitie
Equilibrium
Pain
IN FLAMES
Finntroll
Within Temptaion
Lyriel
Fairyland
William Control
The Agonist
Cradle OF Filth
Delight


Men jag gillar också
Billy Talent, Tree days grace, Red jumpsuit apparatus och sådant det är bara att jag inte lyssnar på det dagligen.

Jag är väldigt öppen inom den "alternativa" musiken allt ifrån Death metal till grunge och Hardcore.
Som de flesta så går jag i perioder och just nu älskar jag Folk Metal.


12 sep, 2011 18:56

Unique
Elev

Avatar


Oj, det varierar stort. Gillar väldigt mycket.

│♥Unique♥│ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m2h9whtQqW1qzh5sno5_r1_250.gif ♥EXO♥

12 sep, 2011 18:56

Borttagen

Avatar


Jag lyssnar på ALLT som är bra. Förutom heavy metal.

12 sep, 2011 18:57

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag lyssnar på ALLT som är bra. Förutom heavy metal.

Men det är ju metal som är bra...

12 sep, 2011 18:58

NinaE
Elev

Avatar


gillar nästan all musik

12 sep, 2011 19:08

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av DeathDownAlex:
Men det är ju metal som är bra...


^
say it partner!

12 sep, 2011 19:12

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Forum > Off Topic > Musiksmak?

Du får inte svara på den här tråden.