Musiksmak?
Forum > Off Topic > Musiksmak?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Musik är seriöst det bästa som finns, på delad första plats med Harry Potter. True story. Håller med! ![]()
12 sep, 2011 18:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av sten: Lite indieband och sådant. Arctic Monkeys, Markus Krunegård, Håkan Hellström, Babyshambles och The Libertines och Peter Doherty som solo, The Cure, The Smiths, Broder Daniel, Bon Iver, Coldplay, Laakso, The Strokes, The Verve, Last Shadow Puppets, OK Go, The Kooks, Vampire Weekend, The Wombats, White Lies, Pulp, Delphic, New Order, Joy Division, Glasvegas, Pnau, The Sleepy Jackson, Empire of the Sun, MGMT, Kent, Familjen. Almedal, Florence Valentin, Hästpojken, Eldkvarn, Lasse Lindh, Oasis, The Clash, Keane, Noah and the Whale, Fleet Foxes, Bright Eyes, David Bowie, Paolo Nutini, Damien Rice, Timo Räisänen, Sigur Rós, Antony and the Johnsons. Panic! at the Disco, My Chemical Romance, Veronica Maggio, Regina Spektor, gamla Lykke Li och lite Sex Pistols. Och Beatles såklart. för alla orkar bry sig om vad jag lyssnar på. I like it 12 sep, 2011 18:02 |
|
Ida S
Lärare |
Mina favoriter är några stycken och man får väl säga att de är hyfsat varierade också? ^^
Lady Gaga, Thriving Ivory, Maroon 5, Eminem, The Smiths, The Decemberists, Rihanna, Pink, Adele, Imogen Heap, Belle & Sebastian, Westlife, Elliott Smith, Linkin Park, Queen, Simple Plan och inte minst Nicki Minaj ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 12 sep, 2011 18:14 |
|
Borttagen
|
Jag brukar ofta lyssna på rock och indie.
12 sep, 2011 18:36 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Metal, Folk Metal, Industrial, Alternative, New Wave, Gothic.... osv
Eluveitie Equilibrium Pain IN FLAMES Finntroll Within Temptaion Lyriel Fairyland William Control The Agonist Cradle OF Filth Delight Men jag gillar också Billy Talent, Tree days grace, Red jumpsuit apparatus och sådant det är bara att jag inte lyssnar på det dagligen. Jag är väldigt öppen inom den "alternativa" musiken allt ifrån Death metal till grunge och Hardcore. Som de flesta så går jag i perioder och just nu älskar jag Folk Metal. 12 sep, 2011 18:56 |
|
Unique
Elev |
12 sep, 2011 18:56 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar på ALLT som är bra. Förutom heavy metal.
12 sep, 2011 18:57 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar på ALLT som är bra. Förutom heavy metal. Men det är ju metal som är bra... 12 sep, 2011 18:58 |
|
NinaE
Elev |
gillar nästan all musik
12 sep, 2011 19:08 |
|
Borttagen
|
12 sep, 2011 19:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen