Natt eller morgon människa?
Forum > Off Topic > Natt eller morgon människa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Jag var en nattmänniska, tills nyligen haha. Nu krashar jag oftast vid tio och vaknar när pappa går till jobbet halv sju (försöker oftast somna om en stund i alla fall). Detta vore väl helt okej om jag behövde traska iväg till skolan, men jag pluggar på distans just nu så jag har ju faktiskt möjligheten att sitta uppe hela nätterna och sova länge om jag vill.
![]()
27 aug, 2014 18:48 |
|
Klaestron
Elev |
27 aug, 2014 18:50 |
|
IamAK
Elev |
inget utav det? men mer morgon människa tror jag med tanke på att jag alltid sover under natten och jag brukar aldrig sova för länge.
27 aug, 2014 23:24 |
|
Borttagen
|
Nattmänniska. Jag brukar komma igång med saker vid 7-tiden på kvällen. Ska jag få gjort någonting innan dess så måste jag planera för det och förbereda mig på det.
Sitta och plugga vid midnatt? Inga problem. Sitta och plugga för kl 12 på dagen? Går inte. Går upp vid ett-två-tiden på eftermiddagen och går och lägger mig vid tre-tiden på natten. 28 aug, 2014 00:37 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Morgonmänniska ^_^
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 aug, 2014 08:28 |
|
Borttagen
|
Jag är nog nattmäniska
28 aug, 2014 08:31 |
|
Unicorn35
Elev |
jag är så trött efter att ha spelat att jag lägger mig halv 8
Ceep calm and listen to Seremedey ! 28 aug, 2014 17:02 |
|
Borttagen
|
Nattmänniska. ;P
28 aug, 2014 17:23 |
|
Aveline
Elev |
Jag gillar och klarar av att vara uppe sent, men jag arbetar bättre på morgonen. Så jag är nog lite av båda
"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 1 apr, 2015 19:22 |
|
Hinny
Elev |
1 apr, 2015 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen