Hp på svenska
Forum > Harry Potter > Hp på svenska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Molly McGonagall: När jag kollar med mina bröder måste vi alltid ha svenskt tal.. >< Min mamma är urusel på engelska och min bror är tio. Alltid när jag och min brossa titta på filmerna tjatar han. Och sen kommer mamma och håller med. Jag byter och får direkt skavsår i öronen. Det låter så fejkat fult! 1 aug, 2011 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av jojjo_9511: Jag står knappt ut med att titta på Harry Potter filmer när dom pratar svenska!!! Någon som håller med eller har en annan åsikt? Hermiones röst i ettan & tvåan är ju bara för psykad xd 2 aug, 2011 11:27 |
|
Borttagen
|
Hatar Dubbat, Hermione's röst låter ju för tusan som en gummianka!
2 aug, 2011 12:23
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-11 kl. 16:20
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hatar Dubbat,Och i Harry Potter låter ju Hermiones röst som en gummianka på svenska... Ja xd Engelska in my ♥ Det värsta är typ när hon säger : "Det är leviåååsa, inte leviosaa" 2 aug, 2011 12:28 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Det beror på om man vill skratta ihjäl sig eller inte...
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 2 aug, 2011 12:46 |
|
Tonks<3
Elev |
2 aug, 2011 12:51 |
|
coce
Elev |
men man kan ju gö det om man är liten
Skönt att halvblodsprinsen och dödsrelikena inte finns dubbade varför sova på natten när man kan sova på matten. 2 aug, 2011 12:53 |
|
Borttagen
|
JAg kollar dem på engelska enbart nu mera, och ingen text heller, då lär man sig mer också ^^,
2 aug, 2011 13:16 |
|
Borttagen
|
Engelskt tal och Engelsk text brukar jag köra nuförtiden.
2 aug, 2011 14:48 |
|
BellatrixRoollen
Elev |
min kusin som är liten var hemma hos mig och han ville titta på Harry Potter på svenska -___-
I love Draco Malfoy Fred Weasley and George Weasley <3 2 aug, 2011 14:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen