Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hp på svenska

Forum > Harry Potter > Hp på svenska

1 2 3 4 5 6 ... 15 16 17
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Molly McGonagall:
När jag kollar med mina bröder måste vi alltid ha svenskt tal.. ><


Min mamma är urusel på engelska och min bror är tio. Alltid när jag och min brossa titta på filmerna tjatar han. Och sen kommer mamma och håller med. Jag byter och får direkt skavsår i öronen.

Det låter så fejkat fult!

1 aug, 2011 18:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av jojjo_9511:
Jag står knappt ut med att titta på Harry Potter filmer när dom pratar svenska!!! Någon som håller med eller har en annan åsikt?


Hermiones röst i ettan & tvåan är ju bara för psykad xd

2 aug, 2011 11:27

Borttagen

Avatar

+1


Hatar Dubbat, Hermione's röst låter ju för tusan som en gummianka!

2 aug, 2011 12:23

Detta inlägg ändrades senast 2011-10-11 kl. 16:20
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Hatar Dubbat,Och i Harry Potter låter ju Hermiones röst som en gummianka på svenska...


Ja xd Engelska in my ♥

Det värsta är typ när hon säger :
"Det är leviåååsa, inte leviosaa"

2 aug, 2011 12:28

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Det beror på om man vill skratta ihjäl sig eller inte...

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

2 aug, 2011 12:46

Tonks<3
Elev

Avatar


Dubbat är bara så fel!

Jag ser dom alltid på engelska...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi16.photobucket.com%2Falbums%2Fb45%2Fniwawillow123%2FGIFs%2Fbelieve_in_magic_you_muggle.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_ly64ty5dLj1r3ab1u.gif

2 aug, 2011 12:51

coce
Elev

Avatar


men man kan ju gö det om man är liten men arnars är de ju bara pinsamt ...
Skönt att halvblodsprinsen och dödsrelikena inte finns dubbade

varför sova på natten när man kan sova på matten.

2 aug, 2011 12:53

Borttagen

Avatar


JAg kollar dem på engelska enbart nu mera, och ingen text heller, då lär man sig mer också ^^,

2 aug, 2011 13:16

Borttagen

Avatar


Engelskt tal och Engelsk text brukar jag köra nuförtiden.

2 aug, 2011 14:48

BellatrixRoollen
Elev

Avatar


min kusin som är liten var hemma hos mig och han ville titta på Harry Potter på svenska -___-

I love Draco Malfoy Fred Weasley and George Weasley <3

2 aug, 2011 14:52

1 2 3 4 5 6 ... 15 16 17

Forum > Harry Potter > Hp på svenska

Du får inte svara på den här tråden.