Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Har nyss varit och badat. Och ätit glass. Och nu har jag allmänt tråkigt. Längtar till mugglisträffen den 5:e! Gör exakt samma sak... jag åt en twister, vad åt du för glass? 27 jul, 2011 17:26 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av GinnyOlivia: Har nyss varit och badat. Och ätit glass. Och nu har jag allmänt tråkigt. Längtar till mugglisträffen den 5:e! Gör exakt samma sak... jag åt en twister, vad åt du för glass? Magnum Strawberry White. Men jag slängde den när jag ätit upp chokladen som är runt x) Jajagärkonstig. ![]()
27 jul, 2011 17:29 |
|
Riddiculus
Elev |
Blir väl inte spamm :o ?
Är allt mellan himmel och jord, ville bara få igång forumet lite över: HAHAH, aw. ♥ Älskar hela glassen ♥ 28 jul, 2011 13:51 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Knizzlare: Hihi, ja! Men kände inte direkt för att länka mig själv när länk till min profil finns några centimeter till vänster ^^ Ahaokej xD Vad gör alla nu då? Jag själv är här på mugglis och lyssnar på webbradion... ![]()
28 jul, 2011 22:58 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag slötittar på tv samtidigt som jag ligger i sängen med datorn, haha... Tumblr'ar lite då och då också!
28 jul, 2011 23:10 |
|
whirlwinds
Elev |
jag dricker cola och hänger på tumblr! och gråter (okej, bara nästan) över att jag inte äger två utav de fyra nagellack jag behöver för att mina slytherin-naglar ska bli ultimata. så här sitter jag med halvfärdiga naglar. fml.
OCH SÅ LYSSNAR JAG PÅ TOM FELTON♥
28 jul, 2011 23:14 |
|
ikka
Elev |
Jag hänger här. Klarar mig pinsamt bra så länge muggliz finns alltså. :$
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
28 jul, 2011 23:16 |
|
Riddiculus
Elev |
Skrivet av whirlwinds: jag dricker cola och hänger på tumblr! och gråter (okej, bara nästan) över att jag inte äger två utav de fyra nagellack jag behöver för att mina slytherin-naglar ska bli ultimata. så här sitter jag med halvfärdiga naglar. fml. OCH SÅ LYSSNAR JAG PÅ TOM FELTON♥ Draco ? Sjunger han :o ? 28 jul, 2011 23:17 |
|
Salem
Lärare |
28 jul, 2011 23:18 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Riddiculus: Skrivet av whirlwinds: jag dricker cola och hänger på tumblr! och gråter (okej, bara nästan) över att jag inte äger två utav de fyra nagellack jag behöver för att mina slytherin-naglar ska bli ultimata. så här sitter jag med halvfärdiga naglar. fml. OCH SÅ LYSSNAR JAG PÅ TOM FELTON♥ Draco ? Sjunger han :o ? Jaaa Här är en av hans låtar: http://www.youtube.com/watch?v=PPGtF0aFtPU Den är väldigt bra tycker jag ^^ ![]()
28 jul, 2011 23:19 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen