Vem tycker ni e sötast av alla i HP ??? xD
Forum > Harry Potter > Vem tycker ni e sötast av alla i HP ??? xD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie00
Elev |
Kille: Neville, Seamus, Bill Weasley, Tvillingarna Weasley och självklart, Dobby!!
Tjej: Luna, Ginny, Hermione, Katie Bell, Angelina Johnson, Pansy Parkinson (även om hon är slytherinare), Tonks och en RAD andra söta tjejer. EXTERMINATE!!! 16 feb, 2012 17:55 |
|
Tarequia
Elev |
Kille: Draco
Tjej:Cho Chang! ![]() Luna=Mitt allt<3 16 feb, 2012 17:57 |
|
tove granger
Elev |
tjejer:ginny,winky,hermione och fleur
killar:neville,dobby,ron,harry och drako vill du veta något klicka här under. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19523&page=1#p1139762 16 feb, 2012 18:06 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
Kille: Dean Thomas,harry potter & Cedric Diggory
Tjej: Ginny & Cho 16 feb, 2012 18:09 |
|
Matthew Malfoy
Elev |
Kille: Lucius Malfoy
Tjej: Narcissa Malfoy Läs min fanfiction http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12469
16 feb, 2012 18:10 |
|
96hpevanescence
Elev |
16 feb, 2012 18:15 |
|
Borttagen
|
kille: Neville!
tjej: Luna Lovegood ![]() 16 feb, 2012 18:31 |
|
vevve_puff
Elev |
Kille: Draco, Ron lite
Tjej: luna,ginny Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 16 feb, 2012 18:45 |
|
Loveleen
Elev |
16 feb, 2012 19:25 |
|
Lissie Loppy
Elev |
18 feb, 2012 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen