Efter Harry Potters död [Sv]
Forum > Fanfiction > Efter Harry Potters död [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bra, mera!
25 jul, 2011 17:46 |
|
Borttagen
|
haha XD `Mera
25 jul, 2011 19:31 |
|
Alizya
Elev |
Skriv mer !!! Är beroende!
Who do think you are, running around leaving scars? - Bitch, I'm Voldemort. 25 jul, 2011 19:56 |
|
Borttagen
|
Kapitel 13
Dom stod en bit ifrån statyn, och väntade en bra stund innan det kom en elev som skulle in. - Dark Lord. Sa killen och sttyn dansade åt sidan, och en gång öppnade sig så att killen kunde komma in i Slytherins elevhem. - Dark lord, vilket idiotisk lösenord. Sa Draco och tog av sig och Ron manteln, och drog ett djupt andetag innan innan han sa det. - Dark lord. Statyn dansade undan för dom också, och Draco och Ron klev in. Draco vart förvånad över att det var folktomt, det brukade det sällan var i Slytherins elevhem. Draco fick leta lite då han inte kom ihåg vart statyn stod, men han hittade den, och drog fram svärdet och kollade på Ron som nickade mot honom att göra det. Han svalde och tog 2 handsfattning om svärdet, och svingade det mot fågelns huvud. Draco duckade för det som kom fram, han kollade mot Ron. - Vi måste här ifrån nu. Sa han och såg sedan bådde elever och Severus Snape komma rusande, han svalde och kasatade manteln över dom och skyndade in i ett hörn så ingen skulle springa på dom. Han kände hur det sved på armen, han svalde och kollade där han hade fått dödätrmärket inbränt, han svalde och kollade på Ron. - Han är på väg, han och dödsätarna domär på väg hit till skolan. 25 jul, 2011 21:16 |
|
Borttagen
|
bra, mer
25 jul, 2011 21:18 |
|
Borttagen
|
niceeee
25 jul, 2011 23:10 |
|
EmilySwann
Elev |
26 jul, 2011 01:49 |
|
Alizya
Elev |
Skriiv för guds skull!!!
Who do think you are, running around leaving scars? - Bitch, I'm Voldemort. 26 jul, 2011 12:24 |
|
Borttagen
|
Kapitel 14
- Ron vi måste här ifrån vi kan vänta här, då blir vi dödade det kan jag svära på. Sa Draco och kollade på Ron som såg fullkomligt skräckslagen ut. - Jag vill inte vara här när de kommer. Sa Ron och mötte Dracos blick, men Dracos blick var självsäker men det speglades lite av räddsla i hans ögon. - Vi klarar det här Ron, Voldermort måste dö i natt. Sa han och han drog tunga andetag, och såg att proträttet var öppet. - Kom vi måste skynda oss. Sa Han sedan medan Ron inte sa ett ljud så tog dom sog så gott dom kunde igenom trängseln, han såg Severus och han trodde nog inte att Severus skulle teveka att döda honom om han fick chansen. Dom tog sig ut och började springa med en gång, Draco viste inte vart dom skulle springa men dom var tvugna att göra det. Innan Draco viste ordet av det så var dom i entreehallen, och Draco kände som om han bara ville svimma just nu. Han lutade sig mot väggen med handen på sin arm, han ville hugga av sig armen för att slippa den otroliga smärtan - Ron döda Voldermort, jag måste bli en undan manöver. Sa Draco och kollade på honom med allvarlig blick 26 jul, 2011 16:31 |
|
Borttagen
|
Fortsätt (;
26 jul, 2011 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen