Snape i DH part 2
Forum > Harry Potter > Snape i DH part 2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av ikka: Åh. Jag var verkligen livrädd att Yates skulle förstöra Severus död - att han inte skulle göra den lika vacker som i boken, men jag tycker det var MINST lika bra på film! Speciellt att Harry samlade hans tårar, det var så himla fint. ♥ Och minnena! Jag var helt mållös. Älskade verkligen hur de hade fått med allt. "Lily? After all of those years?" "Always" När Sev kramade Lilys döda kropp... ;____; ^De är lätt två av de finaste saker jag någonsin sätt. ♥ Mitt hat mot honom försvann när jag såg det. Nu älskar jag Sevsi <'3
23 mar, 2013 09:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen