Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]

Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]

1 2 3 4 5 6 ... 41 42 43
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


JÄTTEBRA! Fantastic Älskar bögar (Y)

20 jul, 2011 20:56

Borttagen

Avatar


Kapitel 11

Harrys synvinkel
Harry tvekade länge men medan han gjorde det styrde han och Hermione stegen ner mot lunchen, så han fick i sig lite mat innan det var dags för nästa lektion. Han stannade upp när dom kom till stora salen och såg Draco, han kollade sedan på Hermione. Han viste att han inte kunde gå till Draco nu, gissa om det skulle sätta igång ryktet.
Dom satte sig hos Ron och Harry tog för sig av maten, Hermione förklarade för Ron varför dom kom lite senare till lunchen och Harry kollade mot Draco han ville inget annat än att gå över till honom.

Dracos synvinkel
Draco kollade upp mest hela tiden, och när han såg Harry komma in i salen ville han resa sig upp och springa fram och förklara allt. Men han såg att Harry hade stannat upp och kollat mot honom, eller ja han trodde att det var han som Harry kollade på iaf.
Han suckade dom skulle ha gemensam lektion först nästa dag igen, hur skulle han kunna stå ut med att inte försöka vara nära Harry på lektionen?

20 jul, 2011 21:58

EmilySwann
Elev

Avatar


MoRe ;D



MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ?

20 jul, 2011 22:46

Stranger
Elev

Avatar


MER ;D aww ♥

20 jul, 2011 22:53

Borttagen

Avatar


ÅH MER!

20 jul, 2011 23:20

veravoff1
Elev

Avatar


naedfcghvkbjl,mn vad bra!!!!!! vill ha mer!!! ingen press^^

Läs min fanfiction "only time will tell"

20 jul, 2011 23:38

Borttagen

Avatar


!
I!
I N!
I NE!
I NEE!
I NEED!
I NEED M!
I NEED MO!
I NEED MOR!
I NEED MORE!
I NEED MORE !
I NEED MORE !
I NEED MORE ♥!
I NEED MORE !
I NEED MORE !
I NEED MORE!
I NEED MOR!
I NEED MO!
I NEED M!
I NEED!
I NEE!
I NE!
I N!
I!
!

21 jul, 2011 10:39

Borttagen

Avatar


MiN dröm just nu skulle vara att få ett till kapitel :3

21 jul, 2011 10:49

veravoff1
Elev

Avatar


älskar den!!! jätte rolig tanke med bögar!!

Läs min fanfiction "only time will tell"

21 jul, 2011 11:50

Borttagen

Avatar


Ja det är JÄTTEBRA Tänkte säga att jag älskar bögar så mycket att jag skulle kunna bli ihop med en, men det går ju inte xD MEEEER!

21 jul, 2011 11:51

1 2 3 4 5 6 ... 41 42 43

Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]

Du får inte svara på den här tråden.