Om ni inte gråtit nog än...
Forum > Harry Potter > Om ni inte gråtit nog än...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
De har ju jobbat ihop i hela 7 år ... ;_; Sorgligt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 nov, 2011 12:18 |
|
Rawenclaw98
Elev |
23 nov, 2011 15:58 |
|
Borttagen
|
Första gången jag såg den så grät jag ;____;
23 nov, 2011 16:11 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Rawenclaw98: ^ va det inte 10 år dom hade jobbat ihop? Jodå, du har så rätt. 2001 kom PS och 2011 kom DH part 2 ^^ OH MY LORD! Jag tänkte "NU. Nu vågar jag se på den igen för nu har det gått så pass lång tid".... jag har kommit 0:49 sekunder in i klippet och storgråter. Jag är lite trött efter nattens dåliga sömn så det påverkade säkert... men jag har även vågat titta på alla signaturer idag från London i somras... aaaaah jag orkar inte. Det är så fint! Det är så mäktigt! I tio år har man vetat vad som skall hända och sedan är det slut. Poff. Man har vetat om det men vafan, det är känslomässigt jobbigt och tungt. Skall försöka se kalrt på klippet nu. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 nov, 2011 16:16 |
|
Weasleymore
Elev |
23 nov, 2011 16:23 |
|
Borttagen
|
det va väl lite väl o ta i och börja gråta till sånt?
8 dec, 2011 18:56 |
|
Thilda
Elev |
Det är så sjukt jobbigt att tänka på att det är slut =(
8 dec, 2011 19:02 |
|
mionee
Elev |
9 dec, 2011 18:07 |
|
grodan-boll
Elev |
Klarar inte av att se på såna här klipp.
Det går bara inte. SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 9 dec, 2011 19:10 |
|
Draken Norbert
Elev |
Jag klarar inte att se detta. Jag kommer aldrig inse att det är slut.
Men magin finns alltid kvar ♥.
9 dec, 2011 19:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen