Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HAHAHA RON!!! :'D
MERA? JAPP! 13 jul, 2011 10:05 |
|
Borttagen
|
Skriver mera senare. ska till mormor nu och det tar 3 timmar
13 jul, 2011 14:20 |
|
mine
Elev |
13 jul, 2011 14:40 |
|
Hermione626
Elev |
13 jul, 2011 15:34 |
|
Borttagen
|
Vad har du gjort nu stygga fröken???? 13 jul, 2011 15:35 |
|
Borttagen
|
Mer nu!!!!!
13 jul, 2011 15:47 |
|
Hermione626
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har sett på DH del 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vad har du gjort nu stygga fröken???? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!! Den va JÄTTTTEEEBRAAAAAA!!!!! ![]() It's all Sting's fault
13 jul, 2011 15:48 |
|
Borttagen
|
Mer!! Draco ♥ Hermione?? äger!!!
13 jul, 2011 17:16 |
|
Hermione626
Elev |
13 jul, 2011 17:18 |
|
Borttagen
|
Jag har inget häfte med kapitlen! Jag kommer på dom i huvudet när jag skriver
------------------------------ Jag vände blicken till Fred, George och Ginny. - Hatar ni med mig? Dom skakade på huvudet. - Vi gillar inte Malfoy! Men om du gillar honom så! Men om han sårar dig dör han! Sa George och Fred allvarligt. Jag log och nickade. - Men nu måste vi gå! Vi har lite affärer och fixa! Hejdå Mione! Dom vinkade och gick. Jag tittade på Ginny som himlade med ögonen. - Förlåt för min bror! Jag ryckte på axlarna. - När kommer du ut härifrån? Jag suckade. - I morgon tror jag! Ginny nickade glatt innan hon kramade mig och sa: - Jag måste gå hejdå! - Hejdå Gin! Ginny lämnade också sovsalen. Men 10 minuter knackade det på dörren och Draco steg in. - Mini Vesslan sa att du ville att jag skulle komma? Frågade han frågandes precis som om han trodde att Ginny ljög. Jag nickade. - Ja! Jag vill prata med dig! Sätt dig ner! Han kom sakta fram och satte sig på stolen brevid mig. - Hur är det Hermione? Jag log. - Bättre. Armen värker men inget mera! jag kommer ut imorgon! Draco lös upp. - Gör du? Jag nickade. - Vaddå då? Han log hemligthetsfullt. - Det får du se! Men vad ville du prata om? Jag drog ett djupt andetag och sa: - Draco jagärkäridigmed! Han rynkade pannan. - Vad sa du? Jag rodnade typiskt. - Jag är kär i dig med! Sa jag sakta medans jag tittade ner i täcket tills jag vågade titta upp. Draco log med hela ansiktet!!!! Mera? 13 jul, 2011 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen