Vår lilla resa
Forum > Off Topic > Vår lilla resa
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elderwand
Elev |
^ Ey!! kan jag komma med ett usb nu i helgen och kopiera över filmerna? tänkte att det går ju lite snabbare än att skicka, hehe♥
27 okt, 2011 20:45 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Pixie: Åh! Jag är bara så. Avis. 27 okt, 2011 21:51 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Elderwand: ^ Ey!! kan jag komma med ett usb nu i helgen och kopiera över filmerna? tänkte att det går ju lite snabbare än att skicka, hehe♥ Alltså, vi har inte ens överfört dem... men det går att fixa hehe ♥
27 okt, 2011 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen