Denices sjunde år tillsammans med Marodörerna [ SV ]
Forum > Fanfiction > Denices sjunde år tillsammans med Marodörerna [ SV ]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
17 jul, 2011 02:35 |
|
allealicia
Elev |
Ok,nu kommer mer
Kapitel 5: - Sa han verkligen det? Lily gick fram och tillbaka genom uppehållsrummet. Vi var de ända som var kvar där. - Ja, sa jag för åtminståne femte gången. - Men är du säk... - Ja ! Jag är säker på det,snälla Lily,han gillar verkligen dig , gå ut med honom. - Javisst, men om han bara kunde växa upp. Lily stannade upp och tittade på mig med stora ögon. - Men jag tror att han larvar sig bara för att du ska gilla honom! Orden flög ur min mun utan att jag hann tänka. Jag visste inte längre vart jag stirrade. Jag tänkte på Sirius. Bettede han sig också så där mot mig bara för att han gillar mig? Mina tankar bröts av att någon kom in i uppehållsrummet. Det var James. Han såg nervös ut men han gick med bestämda kliv till Lily. Han tog Lilys händer i sina.Han harklade sig. - Lily, vill du gå ut med mig? sa han. Lily svarade inte direkt. - Jag...ja! sa Lily till slut och hon log. Hon log faktiskt ! Då började James också att le, och sedan skratta lite lättat och då började Lily också att skratta. Jag kände att jag inte borde vara här just nu så jag reste mig upp och mumlade ett tyst " godnatt " till dem eftersom jag inte ville störa dem och sedan gick jag till tjejernas sovsal och la mig ner i sängen. Jag var glad för Lilys och James skull. De hade äntligen hittat varandra. Jag väcktes av väckarklockan som hördes i hela sovsalen så att alla skulle vakna och det var det som alla gjorde. Jag gjorde mig i ordning och sedan gick jag ner till uppehållsrummet. Jag såg att några personer stod samlade runt anslagstavlan. Jag gick dit och läste på lappen som alla tittade på. Uttagning Om två veckor är det uttagning för Gryffindor quidditchlag. Om du är intresserad så skriv ner ditt namn här nedanför och kom om två veckor på lördag till quidditchplanen kl 12.00. Lycka till! Potter , James, sökare, quidditchkapten Jag skrev genast ner mitt namn. Jag tänkte prova som jagare. - Lycka till , Denice! Jag vände mig om. Sirius stod där och han såg verkligen ut som om han menat det han sa. - öhm...tack, sa jag i ett försök att låta normal. lycka till,Lycka till! Hade någon kastat en besvärjelse över honom eller? Jag gick ut från skocken med människorna som stod samlade runt anslagstavlan till Lily och Mathilda som stod och väntade på mig och dem såg ut som om de hade hört och sett hela scenen. - Jösses, mumlade jag till dem och sedan föste jag dem ut ur uppehållsrummet och vidare till stora salen för att äta frukost och sedan börja lektionerna. ------------------------------------------------------------------ Mer?? Har varit ganska upptagen den här veckan och det var därför det tog lite tid . Jag har vart i Göteborg. Men nu har ni fått ett kapitel och nästa kommer om några dagar om ni vill ha mer förstås
17 jul, 2011 21:00 |
|
Ginny02
Elev |
DET ÄR KLART VI VILL HA MER HUR KAN DU TÄNKA SÅ?:/ MEN VI ORKAR INTE VÄNTA NÅGRA DAGAR!!!!!!!!
"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 17 jul, 2011 21:18 |
|
Knizzlare
Elev |
Kul att du varit i Göteborg ^^
Jaa, mer! ![]()
17 jul, 2011 21:36 |
|
Ginny02
Elev |
Skrivet av Knizzlare: JAG HÅLLER FULKOMLIGT MEDKul att du varit i Göteborg ^^ Jaa, mer! "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 17 jul, 2011 21:43 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Ginny02: Skrivet av Knizzlare: JAG HÅLLER FULKOMLIGT MED Kul att du varit i Göteborg ^^ Jaa, mer! Och jag är ganska säker på att resten av läsarna också håller med ![]()
17 jul, 2011 21:52 |
|
marremusik
Elev |
Gud vad bra! Väntar man på något gött väntar man alltid för länge, men i det har fallet är det helt värt det för VILKET bra kapitel! :-D
Kapitel så snart som möjligt? (a) Fanfictions och marodörerna in my <3 17 jul, 2011 21:53 |
|
allealicia
Elev |
17 jul, 2011 22:25 |
|
Borttagen
|
Mer.
17 jul, 2011 22:48 |
|
Knizzlare
Elev |
Aha, jamen om det är din pappas födelsedag kan vi ju inte begära för mkt av dig
![]()
17 jul, 2011 22:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen