Barnprogram ^^
Forum > Off Topic > Barnprogram ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Kommer någon ihåg vad den där andra filmen med björnar hette? Och det var inte bumbibjörnarna :c Skrivet av Borttagen: Haha, jag hade över 200 pokémon-kort när jag var liten, jag var redigt stolt då Jag hade inte så många pokemon kort men jag fick jättemånga yu-gi-oh kort av min bror 8D ♥ och så spelade vi ^^ möjligt att jag fick av hans kompis också.. Menar du den där med typ flygande björnar som tappar honung ur träden sen så blir det typ en katastrof eller något? ;D Jag fick dom flesta korten av mina bröder, så vid vissa tillfällen var jag glad att vara lillasyster till dom ööm, jag vet inte riktigt x) men det är i alla fall en mamma björn, pappa björn, dotter björn och sån björn 8D det är det ända jag kmr ihåg typ, och hur dom ser ut men vet inte hur jag ska förklara >.> Jag fick typ alla mina kort av min storebror xd ![]()
4 jul, 2011 23:03 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Knizzlare: DET ÄR BERNSTEINSBJÖRNARNA!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Kommer någon ihåg vad den där andra filmen med björnar hette? Och det var inte bumbibjörnarna :c Skrivet av Borttagen: Haha, jag hade över 200 pokémon-kort när jag var liten, jag var redigt stolt då Jag hade inte så många pokemon kort men jag fick jättemånga yu-gi-oh kort av min bror 8D ♥ och så spelade vi ^^ möjligt att jag fick av hans kompis också.. Menar du den där med typ flygande björnar som tappar honung ur träden sen så blir det typ en katastrof eller något? ;D Jag fick dom flesta korten av mina bröder, så vid vissa tillfällen var jag glad att vara lillasyster till dom ööm, jag vet inte riktigt x) men det är i alla fall en mamma björn, pappa björn, dotter björn och sån björn 8D det är det ända jag kmr ihåg typ, och hur dom ser ut men vet inte hur jag ska förklara >.> ♏︎ 4 jul, 2011 23:03 |
|
Skroffsan
Elev |
ELEFANTEN MUMFIE!!!!! ♥ ♥ ^^
Kram...! 4 jul, 2011 23:05 |
|
Borttagen
|
Haha, jag älskade sune också, så när jag fyllde typ fem fick jag en present av min storebrors kompis (som jag hade världens största crush på! vi skulle gifta oss när jag blev stor
4 jul, 2011 23:05 |
|
Bugglan
Elev |
JAG ÄLSKADE DORIS OCH GÖSTA! ♥ 4 jul, 2011 23:09 |
|
Skroffsan
Elev |
babar!!!!!!!!!!!!!!!!
Kram...! 4 jul, 2011 23:12 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Knizzlare: DET ÄR BERNSTEINSBJÖRNARNA! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Kommer någon ihåg vad den där andra filmen med björnar hette? Och det var inte bumbibjörnarna :c Skrivet av Borttagen: Haha, jag hade över 200 pokémon-kort när jag var liten, jag var redigt stolt då Jag hade inte så många pokemon kort men jag fick jättemånga yu-gi-oh kort av min bror 8D ♥ och så spelade vi ^^ möjligt att jag fick av hans kompis också.. Menar du den där med typ flygande björnar som tappar honung ur träden sen så blir det typ en katastrof eller något? ;D Jag fick dom flesta korten av mina bröder, så vid vissa tillfällen var jag glad att vara lillasyster till dom ööm, jag vet inte riktigt x) men det är i alla fall en mamma björn, pappa björn, dotter björn och sån björn 8D det är det ända jag kmr ihåg typ, och hur dom ser ut men vet inte hur jag ska förklara >.> JAA! TACKTACKTACKTACK! Skrivet av Borttagen: Haha, jag älskade sune också, så när jag fyllde typ fem fick jag en present av min storebrors kompis (som jag hade världens största crush på! vi skulle gifta oss när jag blev stor Sune älskade jag också! Samma här ![]()
4 jul, 2011 23:14 |
|
Borttagen
|
Ooohja, jag tittar på "Kalla kårar" hela tiden. Det var den läskigaste tv-serien jag någonsin hade sett när jag var liten, och jag är fortfarande rädd för musiken i introt. xD
4 jul, 2011 23:17 |
|
Borttagen
|
Jag var såld på rosa också!
4 jul, 2011 23:21 |
|
Knizzlare
Elev |
4 jul, 2011 23:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen