Bok-Tonks inte alls Film-tonks?
Forum > Harry Potter > Bok-Tonks inte alls Film-tonks?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyLunaLovegood
Elev |
Film-Tonks är cool. Men bok-Tonks är ultracool. Önskar att man kunde fått se mer av henne :3
HARRY POTTER WILL NEVER END. 27 jul, 2011 22:42 |
|
ninja
Elev |
Hon är helt grym i böckerna! I filmen också, ja, men det är inte riktigt samma Tonks. Fast jag tycker inte att det är Natalia Tenas fel, hon är en asbra skådespelerska, utan tycker mer att de tagit bort förmycket av henne som var så bra i boken!
27 jul, 2011 23:03 |
|
moii
Elev |
27 jul, 2011 23:42 |
|
soratanaka
Elev |
Tena är rätt grym med Tonks, men definitivt inte nära my!Tonks so to say. Det handlar ju mer om de som gör filmerna - de har ju skippat Tonksies större karaktär, och således speglar hon inte av boken på samma sätt.
Sorry, uttrycker mig dåligt, men detta är tredje natten jag har huvudvärk. GJIOewl. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 jul, 2011 00:35 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av soratanaka: Tena är rätt grym med Tonks, men definitivt inte nära my!Tonks so to say. Det handlar ju mer om de som gör filmerna - de har ju skippat Tonksies större karaktär, och således speglar hon inte av boken på samma sätt. Sorry, uttrycker mig dåligt, men detta är tredje natten jag har huvudvärk. GJIOewl. Aw, tonksien.♥ Nä, tycker inte heller att det är tenas fel. ![]()
28 jul, 2011 12:46 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Tonks är helt okej i filmerna men jag skulle vilja se mer av henne...
2 aug, 2011 12:54 |
|
Tonks<3
Elev |
2 aug, 2011 13:03 |
|
Riddiculus
Elev |
Man fick aldrig se
Spoiler: Tryck här för att visa! i filmerna va? 2 aug, 2011 13:11 |
|
emmaemma
Elev |
3 aug, 2011 11:08 |
|
Ginny00
Elev |
Nej eller hur! I boken får man ju se ett kort men inte i filmen.. 3 aug, 2011 11:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen