Vid-Behov-Rummet
Forum > Harry Potter > Vid-Behov-Rummet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Denna frågan kan man prata i timmar då det inte står exakt någonstans hur det fungerar. ^^
27 aug, 2012 16:01 |
|
lily99
Elev |
Det undrar jag också
27 aug, 2012 16:06 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag har också tänkt på det där, och jag tänker att VBR inte alltid är till 100% det man behöver. Med tanke på att Harry letade efter diademet i sista filmen hade det ju varit mer passande om det bara dök upp ett för övrigt tomt rum med diademet i mitten. Men eftersom rummet formas efter flera olika behov (den som gömt diademet ville väl rimligtvis att det skulle vara fyllt med en massa andra prylar som försvårade för någon att hitta det), så blir det väl som det blir.
Hur som helst tror jag att VBR inte alltid kan uppfylla allas önskningar. Men jag antar att det mest är till för att "finnas där" när någon behöver ett rum till något ... Rätt flummigt, egentligen! 27 aug, 2012 17:00 |
|
Lowawa
Elev |
Alltså det borde ju gå tycker jag, annars så är det ju inte så vid-behov-igt... Fast ja... Man har ju olika behov...
27 aug, 2012 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen