varför vill ni inte
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> varför vill ni inte
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men det behöver inte stå något.
En avancerad rollare förstår att man ska hitta på handlingar tillsammans
Då kanske första ugglan ska innehålla något skön får igång diskutuonenn om handling tex vad man skriver för form vad man själv kan tänka att rollet ska innehålla osv.
Och en avancerad rollspelare förstår men vill höra vad hen som frågar kan tänka sig rolla och dessutom så gillar ingen tomma medelanden det anser vissa vara spam.
16 feb, 2016 11:36
|
|
Borttagen
|
Jag kan inte skicka in en handling bara för att de ska ha något att läsa.
Och jag kan inte uggla dem eftersom det inte står vilka som läst tråden.
16 feb, 2016 12:02
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag kan inte skicka in en handling bara för att de ska ha något att läsa.
Och jag kan inte uggla dem eftersom det inte står vilka som läst tråden.
Då kanske handlings idén ska stå i tråden ?? Och sedan så är tråden hitta rollspela partner perfekt där höjs chanserna för svar mer än en vanlig tråd.
16 feb, 2016 12:08
|
|
Borttagen
|
Jag har ingen handling till något jag vill rolla och jag har skrivit massvis i hitta rollspel partner.
Men även där blir jag igga.
16 feb, 2016 12:20
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har ingen handling till något jag vill rolla och jag har skrivit massvis i hitta rollspel partner.
Men även där blir jag igga.
Hitta parter tar tid ibland man behöver bara ha tålamod. Och sedan så kan du ju själv svara på andras sökande och visa ditt intresse
16 feb, 2016 13:32
|
|
Borttagen
|
De söker ju bara killar.
De söker aldrig flickor.
16 feb, 2016 14:19
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: De söker ju bara killar.
De söker aldrig flickor.
?? De söker vem som helst inte efter något Kön och man behöver inte vara samma kön som karaktären för att rollspela någon karaktär.
Och du har 4 rollspel igång nu faktist så det finns folk som vill rolla med dig.
16 feb, 2016 14:22
|
|
Borttagen
|
2 annars.
2 aktiva och 1 som skriver typ alldeles för sällan.
Och jo de skriver så här.
Söker; en som kan rolla kille
16 feb, 2016 14:31
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: 2 annars.
Okej men du har några stycken igång iallafall
16 feb, 2016 14:33
|
|
Borttagen
|
2 är för få för mig.
Jag har haft många som rollar ned mig men de har slutat utan att meddela det.
16 feb, 2016 14:46
|
Du får inte svara på den här tråden.