Huset anubis (mysterier kärlek och vänskap)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Huset anubis (mysterier kärlek och vänskap)
|
Borttagen
|
" Kom lektionen börjar " sa Noel och började gå Noelle log och gick efter sin bror
" vi har kemi " sa Noelle och log.
25 feb, 2016 17:41
|
|
Borttagen
|
Rachel kollade på sitt schema snabbt och skyndade efter syskon.
"Har jag också" sa hon och log till.
25 feb, 2016 17:42
|
|
Borttagen
|
" Dåså välkommen till klassen ett råd är låt en kille som heter Max vara han gillar inte folk " sa Noel och log.
25 feb, 2016 17:43
|
|
Borttagen
|
" Om ni säger det så" sa Rachel och flinade till.
25 feb, 2016 17:44
|
|
Borttagen
|
" Jupp så är det husägarens son är kontsig " sa Noelle och log.
25 feb, 2016 17:47
|
|
Borttagen
|
" Varför är han konstig för?" frågade Rachel och kollade på henne med höjda ögonbryn.
25 feb, 2016 17:49
|
|
Borttagen
|
" För att han är på sitt vindsrum hela tiden pratar inte med oss andra så mycket eller berättar något om sig själv " sa Noel. Han kände knappt husägarens son
25 feb, 2016 17:50
|
|
Borttagen
|
" Han kanske bara är blyg" sa Rachel och pillade lite på sitt hår.
25 feb, 2016 17:51
|
|
Borttagen
|
" Jupp eller så är det något mellan honom och hans pappa som har gjort att Max är som han är " sa Noelle.
25 feb, 2016 17:54
|
|
Borttagen
|
Rachel kollade på Noelle och ryckte på axlarna innan hon gick ini klassrummet.
25 feb, 2016 17:55
|
Du får inte svara på den här tråden.