Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Huset anubis (mysterier kärlek och vänskap)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Huset anubis (mysterier kärlek och vänskap)

1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Kom lektionen börjar " sa Noel och började gå Noelle log och gick efter sin bror
" vi har kemi " sa Noelle och log.

25 feb, 2016 17:41

Borttagen

Avatar


Rachel kollade på sitt schema snabbt och skyndade efter syskon.
"Har jag också" sa hon och log till.

25 feb, 2016 17:42

Borttagen

Avatar


" Dåså välkommen till klassen ett råd är låt en kille som heter Max vara han gillar inte folk " sa Noel och log.

25 feb, 2016 17:43

Borttagen

Avatar


" Om ni säger det så" sa Rachel och flinade till.

25 feb, 2016 17:44

Borttagen

Avatar


" Jupp så är det husägarens son är kontsig " sa Noelle och log.

25 feb, 2016 17:47

Borttagen

Avatar


" Varför är han konstig för?" frågade Rachel och kollade på henne med höjda ögonbryn.

25 feb, 2016 17:49

Borttagen

Avatar


" För att han är på sitt vindsrum hela tiden pratar inte med oss andra så mycket eller berättar något om sig själv " sa Noel. Han kände knappt husägarens son

25 feb, 2016 17:50

Borttagen

Avatar


" Han kanske bara är blyg" sa Rachel och pillade lite på sitt hår.

25 feb, 2016 17:51

Borttagen

Avatar


" Jupp eller så är det något mellan honom och hans pappa som har gjort att Max är som han är " sa Noelle.

25 feb, 2016 17:54

Borttagen

Avatar


Rachel kollade på Noelle och ryckte på axlarna innan hon gick ini klassrummet.

25 feb, 2016 17:55

1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Huset anubis (mysterier kärlek och vänskap)

Du får inte svara på den här tråden.