Harry Potter på franska
Forum > Harry Potter > Harry Potter på franska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Eftersom HP-böckerna är lite dyra.. (enligt mig^.^) så saknar jag 4:an och 7:an på svenska.
Läser franska i skolan så det skulle ju vara kul att läsa dem på franska men det skulle nog inte gå så bra...
28 nov, 2011 14:19 |
|
Ms.Markus
Elev |
Tror inte att jag skulle klara av att läsa böckerna på något annat språk än engelska elr svenska.. Läser spanska för fjärde året, men jag kan knappt säga vad jag heter xD Jag är mer eller mindre hopplös inom ämnet...
![]()
28 nov, 2011 14:19 |
|
kakan42
Elev |
haha kul...
29 nov, 2011 16:49 |
|
Dini99
Elev |
Har 4:ran o 5:an -.- Vill ha mer!
Jag vill gärna läsa dom på ett annat språk, skulle vara kul!!! ;D! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 29 nov, 2011 17:11 |
|
Safrina
Elev |
29 nov, 2011 17:14 |
|
ikka
Elev |
Åh, jag vill läsa första på spanska, bara för att!
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 nov, 2011 17:15 |
|
EpicFaiil
Elev |
skulle aldrig fatta på franska haha :p
22 jan, 2012 18:23 |
|
linnvendela
Elev |
Jag skulle vilja läsa dem på spanska!
Jaha. 22 jan, 2012 18:27 |
|
DeepDownSlytherin
Elev |
Jag ska läsa dem på franska. Typ nu, hehe. Har dem i bokhyllan så det är bara att sätta igång liksom!
22 jan, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
22 jan, 2012 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen