Prs. med Missy The Timelady
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. med Missy The Timelady
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag gick ut ur rummet och sprang hem till mig och kastade mig på sängen och skrev anteckningar om det som hänt!!!!
8 dec, 2015 18:44 |
|
Missy The Timelady
Elev |
8 dec, 2015 18:45 |
|
Borttagen
|
jag tog fram stjärnkikaren och släckte allt i mitt rum sa att det blev kolsvart!
Plötsligt plingade det på dörren. 8 dec, 2015 18:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen