The path of a Ninja
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The path of a Ninja
|
Borttagen
|
"Eftersom ni inte får några uppdrag idag så kan ni träna lite grann och umgås lite så att ni lär känna varandra bättre. Själv måste jag göra lite viktiga saker" sa Emi
6 dec, 2015 17:11
|
|
Borttagen
|
" Låter trevligt " sa Gin och log och såg på killarna hon ville gärna lära känna dom mer.
6 dec, 2015 17:21
|
|
Borttagen
|
"Okej vi syns i morgon vid hokage huset tidigt på morgonen" sa Emi och gick iväg.
6 dec, 2015 17:27
|
|
Borttagen
|
Gin log mot de andra
" Så vart kommer ni ifrån? " frågade Gin nyfiket
6 dec, 2015 17:33
|
|
Borttagen
|
"Um Inuzuka klanen" svarade Makoto.
"woff" svarade Akira
6 dec, 2015 17:34
|
|
Borttagen
|
" Menar mer vilken by eller stad ni är ifrån " sa Gin
6 dec, 2015 17:36
|
|
Borttagen
|
"Um tja vad jag fattar är jag en Inuzuka, Han där är en Hyuga och du är en Uchiha så det betyder väl att vi kommer från lövgömman" svarade Makoto och kliade sig själv i bakhuvudet.
6 dec, 2015 17:38
|
|
Borttagen
|
" Ja så är det ju " sa Gin och log lite Hatsu såg upp han hade satt sig vid ett träd med sitt block men såg snart ner i blocket igen efter några sekunder.
6 dec, 2015 17:40
|
|
Borttagen
|
"Säg mig um Hyuga vem är du mer exakt?" frågade Makoto
6 dec, 2015 17:41
|
|
Borttagen
|
" Ja du " sa Hatsu och funderade medans hans skissade
" Jag kan säga att jag är en folk gillar att sprida rykten om " sa Hatsu
6 dec, 2015 17:43
|
Du får inte svara på den här tråden.