PRS med Holytail och Piggelino (THG)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Holytail och Piggelino (THG)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
6 dec, 2015 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Låter bra! Funkar för mig 7 dec, 2015 14:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Låter bra! Funkar för mig Vems tur? 7 dec, 2015 15:35 |
|
Holytail
Elev |
Callie
~ Andas in, andas ut, kasta. Spjutet skjuter iväg men kommer inte långt innan det singlar ner på golvet igen. HA! Lika lätt som att kasta kniv va? Det här var ju jättesvårt! Jag suckade och övergav försöket.
14 dec, 2015 07:11 |
|
Borttagen
|
Jag satt kvar vid knopknytningen. Jag hatade att använda vapen... Träningsledarna tjatade på mig. Men jag vägrade. Fast... Skulle jag överleva så kanske... Jag suckade och knöt ännu en knop. Kanske lika bra att ge med sig. Jag skulle ju ändå dö.
21 dec, 2015 18:18 |
|
Borttagen
|
Taggar min nya användare så jag hittar CyberDoctor
22 dec, 2015 14:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen