6C ALWAYS NEVER FOREVER (PRS)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > 6C ALWAYS NEVER FOREVER (PRS)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Jillian
- ”Heej” hörde jag en röst vid dörröppnimgen. Det var det mest irriterande rösten i hela världen. Okej, så irriterande är hon inte. Men jag är vinnaren. Inte hon. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 19 okt, 2015 21:59 |
|
Holytail
Elev |
Katie
- Jag stannade upp när jag såg Timhoty. Han var supersöt. Men så förstod jag en sak. Jillian är här. Dom är oskiljaktiga typ.
20 okt, 2015 15:13 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jillian
- Min blick vidgades vid åsynen av Danwin. Och sesan av Katie. Hon log mot Timothy. ”Okej, var med” säger jag. ”Eh..banka bäver?" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 20 okt, 2015 18:03 |
|
Holytail
Elev |
Danwin
- Jag nickade stumt. Egentligen var jag hemligt förälskad i Jillian men vågade inte säga det...... Jag försökte prata med Katie om det en gång men hon hade bara skakat på huvudet och smålett.
20 okt, 2015 18:27 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Visst" säger Danwin.
Timothy delar ut korten. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 20 okt, 2015 19:12 |
|
Holytail
Elev |
Thimoty, yes I did itxD
- Jag stirrade på Katie. Jag harklade mig. "Ehm.... Du kan sitta här!" Sa jag till Katie och klappade brevid mig.
20 okt, 2015 19:23 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jillian
- Jag skriker inombords. Mitt hjärta känns som att det ska slitas sönder. Jag springer och sätter mig bredvid Danwin. In your face, katie. Jag såg din blick. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 20 okt, 2015 19:24 |
|
Holytail
Elev |
20 okt, 2015 19:31 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jillian
- JAG SÅG DIN BLICK!!!! Vi började spela. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 20 okt, 2015 19:33 |
|
Holytail
Elev |
20 okt, 2015 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen