Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hej någon som vill rolla

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hej någon som vill rolla

1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Alexia log och kollade på sin bror.
" Tack" sa hon.

7 okt, 2015 20:58

Borttagen

Avatar


Simon log tillbaka och kramade henne.
" Men vi säger inget till mamma och pappa"

7 okt, 2015 20:59

Borttagen

Avatar


" Nej då för får dom veta kommer dom sära på oss" sa Alexia.

7 okt, 2015 21:00

Borttagen

Avatar


" Och det får inte hända!" sa Simon enkelt och log

7 okt, 2015 21:01

Borttagen

Avatar


" Nej det får inte hända" sa Alexia.

7 okt, 2015 21:02

Borttagen

Avatar


" Ingen får veta om det helt enkelt" log simon

8 okt, 2015 06:30

Borttagen

Avatar


" Men i skolan hur gör vi där?" Frågade Alexia.

8 okt, 2015 06:51

Borttagen

Avatar


" Beter oss som syskon" Simon log mot sin syster och tog hennes hand.

8 okt, 2015 07:14

Borttagen

Avatar


Alexia kollade ner på deras händer och sänkte huvudet. Hon har hoppats på att han kanske kunde låta henne få vara med honom och på så sätt stoppas mobbningen.

8 okt, 2015 07:16

Borttagen

Avatar


Alexia såg sorgsen ut.
"Alexia?" frågade han " Om du vill så kan vi förstås umgås mer. Vara tillsammans, ingen lär ju misstänka något."

8 okt, 2015 07:18

1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hej någon som vill rolla

Du får inte svara på den här tråden.