Hej någon som vill rolla
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hej någon som vill rolla
|
Borttagen
|
Alexia log och kollade på sin bror.
" Tack" sa hon.
7 okt, 2015 20:58
|
|
Borttagen
|
Simon log tillbaka och kramade henne.
" Men vi säger inget till mamma och pappa"
7 okt, 2015 20:59
|
|
Borttagen
|
" Nej då för får dom veta kommer dom sära på oss" sa Alexia.
7 okt, 2015 21:00
|
|
Borttagen
|
" Och det får inte hända!" sa Simon enkelt och log
7 okt, 2015 21:01
|
|
Borttagen
|
" Nej det får inte hända" sa Alexia.
7 okt, 2015 21:02
|
|
Borttagen
|
" Ingen får veta om det helt enkelt" log simon
8 okt, 2015 06:30
|
|
Borttagen
|
" Men i skolan hur gör vi där?" Frågade Alexia.
8 okt, 2015 06:51
|
|
Borttagen
|
" Beter oss som syskon" Simon log mot sin syster och tog hennes hand.
8 okt, 2015 07:14
|
|
Borttagen
|
Alexia kollade ner på deras händer och sänkte huvudet. Hon har hoppats på att han kanske kunde låta henne få vara med honom och på så sätt stoppas mobbningen.
8 okt, 2015 07:16
|
|
Borttagen
|
Alexia såg sorgsen ut.
"Alexia?" frågade han " Om du vill så kan vi förstås umgås mer. Vara tillsammans, ingen lär ju misstänka något."
8 okt, 2015 07:18
|
Du får inte svara på den här tråden.