hg rp Remus Granger och Shadow of hope
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > hg rp Remus Granger och Shadow of hope
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
"Okej, sov gott!" Sa jag och log mot henne innan jag kollade ner på staden igen. Den var väldigt vacker men jag saknade vattnet, det var det värsta med det här stället.
5 okt, 2015 20:00 |
|
Borttagen
|
"Trevligt att träffas", sa jag och gick in till mitt rum.
5 okt, 2015 20:09 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Desamma!" Sa jag högt efter henne och la mig ner på taket och kollade up på stjärnorna. När jag gjorde det så längtade jag inte lika mycket hem. Det kändes som om jag var hemma, stjärnorna var precis densamma och det var lungnande.
5 okt, 2015 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen