Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditch på idrotten ^^

Forum > Harry Potter > Quidditch på idrotten ^^

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


På spökbollen i måndags så bad jag till
Spoiler:
Tryck här för att visa!Fred Weasley eftersom han var slagman och e död att jag skulle bli awesome och han skulle hjälpa mig
eftersom man ska kasta bollar på varann och det känns kind of slagmännigt.

OCH. Jag blev sist kvar bland alla tjejerna (happy about that eftersom vi e många tjejer i klassen) :p

2 dec, 2011 14:27

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


vill också ha det, så gärna!

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

2 dec, 2011 15:06

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Quidditch på idrotten ^^

Du får inte svara på den här tråden.