Quidditch på idrotten ^^
Forum > Harry Potter > Quidditch på idrotten ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
På spökbollen i måndags så bad jag till
Spoiler: eftersom man ska kasta bollar på varann och det känns kind of slagmännigt.Tryck här för att visa! OCH. Jag blev sist kvar bland alla tjejerna (happy about that eftersom vi e många tjejer i klassen) :p 2 dec, 2011 14:27 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
vill också ha det, så gärna!
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 2 dec, 2011 15:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen