[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
"Va? Det gör jag väl inte?" sa jag och vände blicken lite, men den var fortfarande suddig, och jag var fortfarande yr, men det kunde jag inte göra någonting åt.
1 okt, 2015 21:36
|
|
Borttagen
|
"Nä, för nu kollar du rakt in i den andra väggen!" Sade jag.
1 okt, 2015 21:37
|
|
Borttagen
|
"Jag går en sväng. Lucas - stanna här." sa jag och vinglade iväg ut i tåget.
1 okt, 2015 21:41
|
|
Borttagen
|
"Okej då!" Sade jag.
"Vem var det där?" Frågade Ron
1 okt, 2015 21:43
|
|
Borttagen
|
Jag vinglade runt ett bra tag, innan jag plötsligt föll in i en vägg och allt blev svart.
1 okt, 2015 22:02
|
|
Borttagen
|
"Jag tror iallafall inte dem är syskon! Deras ögon är ju helt olika!" Sade Ron.
"Det är faktiskt min syster!" Fräste jag
1 okt, 2015 22:04
|
|
Borttagen
|
Mitt i allt det svarta stod jag. Som i ett universum av oändlig ensamhet.
Jag började springa, men kom ingen vart. Vart var jag?
1 okt, 2015 22:08
|
|
Borttagen
|
Ron kollade förvånat på mig.
"Det var det jag skulle säga!" Sade Hermione.
2 okt, 2015 06:53
|
|
Borttagen
|
I mitt mörka inre gick jag omkring, ensam. Jag förstod inte hur jag kommit dit, men jag ville därifrån. Jag ville till Lucas.
2 okt, 2015 13:56
|
|
Borttagen
|
Efter ett tag började jag bli orolig.
Jag kollade ut, men såg inte Dova.
2 okt, 2015 16:43
|
Du får inte svara på den här tråden.