Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollade up på henne fortfarande misstänksam men började också skratta och smakade en vårrulle innan jag fortsatte äta och gjorde en tumme upp åt henne.
27 sep, 2015 20:30 |
|
Borttagen
|
Jag skrattade och sa, ska vi gå till godiset nu eller?
27 sep, 2015 20:44 |
|
Shadow of hope
Elev |
27 sep, 2015 20:48 |
|
Borttagen
|
Det var fullt med godis, inte som godisbaronen, men ändå! Klubborna gillar jag mest sedan all tänkbar choklad! Det luktade starkt av kola och choklad. Jag blev suktad så jag köpte en enorm klubba och choklad kola.
27 sep, 2015 20:53 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollade runt på allt godis och hade väldigt svårt att välja. Tillslut så valde jag vit choklad och lakritz.
27 sep, 2015 20:57 |
|
Borttagen
|
Vad ska vi göra, frågade jag med kola i munnen, vi kan gå till mig om du vill, om du inte är upptagen förstås.
27 sep, 2015 21:00 |
|
Shadow of hope
Elev |
27 sep, 2015 21:01 |
|
Borttagen
|
Vi gick på en väg som ledde till mitt hus medans vi pratade om allt möjligt. När vi kom fram till vårt vitmålade trähus kunde man känna doften av rosor och andra blommor. Jag visade honom hallen, den var vitmålad och hade massor av berömda målningar och foton hängande på väggarna. Lägg bara dina kläder där, sa jag och pekade på en pall.
27 sep, 2015 21:10 |
|
Shadow of hope
Elev |
Melindas hus vart helt otroligt det var så himmla vackert! Jag la min skinnjacka där jag blivit utpekad att göra det och säger, "du har ett underbart hem!".
(Jag kommer att hgå och lägga mig nu för jag ska vara uppe till blodmånen i natt)
27 sep, 2015 21:18 |
|
Borttagen
|
"Tack." säger jag och rodnar lite "Ska vi gå till mitt rum nu?"
Jag pekar på trappan som leder till mitt rum. "Mamma, pappa kan vi få vara ifred?" säger jag. Inget svar kom från kontoret, jag vänder mig lättat om mot Alex och ler. "Här uppe" börjar jag. 28 sep, 2015 07:36 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen