(Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The boy who lived
Elev |
- Har du mens eller?, flinade Gustaf
14 sep, 2015 01:24 |
|
Borttagen
|
-Nej faktiskt inte,är bara så sjukt trött på idioter,mumlade jag
14 sep, 2015 01:28 |
|
The boy who lived
Elev |
- Eller så har du mens, låt lilla Gustaf kolla efter, flinade han och smiskade till henne på skinkan. Gustaf hade trakasserat Amanda i flera år, även gett sig på henne ibland
14 sep, 2015 01:29 |
|
Borttagen
|
-Men ge fan i mig!,röt jag och gav honom en örfil,sedan sprang jag in genom idrottshallen och in i tjejernas omklädningsrum. Jag suckade.
14 sep, 2015 01:31 |
|
The boy who lived
Elev |
- Är du rädd?!, ropade Gustaf efter henne och flinade
14 sep, 2015 01:36 |
|
Borttagen
|
Jag satte mig ner på en bänk och andades ut. Fan vad han var jobbig. Sedan såg jag på resten av tjejerna i rummet. Dem flesta hade redan bytt om. Men inte jag. Jag kunde inte. För jag hade precis kommit på att jag hade glömt mina idrottskläder hemma. Och det var inte första gången. Jag suckade och reste mig upp och gick mot en stor korg som stod vid dörren. I den fanns det idrottskläder som man kunde "låna". Jag letade lite i den och hörde fniss från några av tjejerna. Jag hittade ett par svarta shorts,ganska korta med rosa ränder på sidan av benen och ett ljusblått linne med små hål i. Jag tog dem och ett par vita gymnastikskor och bytte om till dem. Jag vek ihop mina vanliga kläder och la dem på bänken,sedan knöt jag på mig gymnastikskorna.
14 sep, 2015 01:43 |
|
The boy who lived
Elev |
Jag gick ut i hallen. Mina byxor var nytvättade, min tröja också
14 sep, 2015 01:44 |
|
Borttagen
|
Alla tjejer gick ut i hallen. Jag gick efter dem.
14 sep, 2015 03:43 |
|
The boy who lived
Elev |
Jag blåste i visslan och såg på allihopa.
- dax att börja, sa jag 14 sep, 2015 16:53 |
|
Borttagen
|
Alla elever ställde sig i en ring mitt i hallen och såg på matt. Jag suckade och ställde mig hos killarna i klassen,eftersom att det inte fanns någon plats vid tjejerna.
14 sep, 2015 16:56 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen